دوشنبه 2 مهر 1403

اقتصادی خبرگزاری مهر

اقتصادی خبرگزاری مهر

رجبی مشهدی گفت: افزایش دمای قابل توجهی برای روزهای دوشنبه تا چهارشنبه پیش بینی شده که ممکن است مصرف برق به 68 هزار مگاوات برسد.

معاون راهبری تولید شرکت مادرتخصصی برق حرارتی گفت: میزان تولید برق نیروگاه‌های حرارتی در بهار امسال از مرز 80 میلیون مگاوات ساعت عبور کرده است.

موانع تولید و تجاری‌سازی فناوری کشت بافت در دومین سمپوزیوم ملی کشت بافت گیاهی شناسایی می‌شود.

مدیرعامل شرکت ملی گاز گفت: تأسیسات ما در یک بخش بیش از 150 میلیارد دلار سرمایه گذاری در عسلویه صورت گرفته ودر کشور سرمایه عظیمی است.

بررسی ها نشان می دهد که مستاجران همچنان در گرداب اجاره بها به سر می برند و قیمت خانه پس از یک هفته سیر نزولی دوباره صعودی شد.

سال گذشته نزدیک به 8 هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در حوزه شیلات و آبزیان انجام شده است که از این میزان حدود 2.770 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در بخش تکثیر و پرورش میگو بوده است.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج محدوده پل فردیس خبر داد.

شاخص کل در نیم ساعت ابتدایی معاملات بیش از 16 هزار واحد رشد کرده وتا این لحظه بیش از 22 هزار واحد صعود کرده است.

کاشمر رئیس اتاق کاشمر گفت: ارگان‌هایی که دارای زمین و املاک هستند به نام حفاظت از حقوق مردم اجاره‌های بالایی برای املاک خود تعیین می‌کنند و این امر تأثیر مستقیم بر افزایش اجاره بها دارد.

شواهد نشان می دهد، شاخص کل در تیر و مرداد یک حرکت دوباره به سمت بالا را انجام خواهد داد.

یزد - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد گفت: 279 خانه بهداشت کارگری و 148 ایستگاه بهگر در راستای سلامت کارگران یزد تلاش می‌کنند.

احتمال می رود با پرتقاضا شدن نمادهای پالایشی در معاملات یکشنبه، شاخص کل نیز وضعیت صعودی داشته باشد.

سمنان - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: همزمان با دهه تولید و تجارت، 9 پروژه اقتصادی در بخش صنعت و معدن استان مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

رودسر - رئیس سازمان چای کشور با اشاره به برداشت 64 هزار تن برگ سبز چای از باغات شمال گفت: 53 درصد مطالبات چایکاران پرداخت شده است.

وزیر نیرو گفت: آماری که تا امروز منتشر شده حاکی از این است که بین 35 تا 40 درصد مشترکین حائز شرایط دریافت پاداش صرفه جویی شدند.

هم‌زمان با قطع برق 32 مشترک اداری شهر تهران به دلیل رعایت نکردن مصوبه هیات دولت، نام پنج مشترک اداری پرمصرف پایتخت توسط شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ اعلام شد.