جمعه 30 شهریور 1403

اقتصادی خبرگزاری مهر

اقتصادی خبرگزاری مهر

سرپرست هواپیمایی هما گفت: نگاه همه ایرلاین‌ها برای همکاری در سفرهای حج ملی است.

قیمت دلار و یورو در بازار مبادله تغییری نداشته اما قیمت هر گرم طلای 18 عیار با افزایش قیمت نسبت به دیروز مواجه شده است.

محرابیان از اعطای پاداش صرفه جویی در مصرف برق به مشترکان برق در بازه زمانی خرداد ماه تا شهریور ماه سال جاری خبر داد.

رئیس مرکز ملی فرش ایران ضمن اشاره به رشد 10 تولید فرش دستباف در سال 1401، گفت: با توجه به اینکه فرش از مسیرهای دیگری غیر از گمرک از کشور خارج می شود، آمار دقیقی از صادرات این کالا نداریم.

آیین معرفی کامیون فورس 12 تن و کلیدسپاری کامیون امپاور 19 تن شرکت بهمن دیزل امروز 10 اردیبهشت ماه با حضور مدیران گروه بهمن، عاملیت های این شرکت، مشتریان سازمانی بخش حمل و نقل برگزار شد.

دبیر انجمن صنفی تولید کنندگان جوجه یک‌روزه گفت: قیمت واقعی جوجه یک روزه از 15 هزار و 900 تومان تا 16 هزار و 900 تومان بر اساس نژاد (سویه)، جنس و سن جوجه متفاوت است.

رئیس هیأت مدیره اتحادیه مرکزی مرغداران میهن گفت: هر کیلو تخم مرغ 56 هزار تومان شد. این قیمت نهایی و امروز به میادین و فروشگاه‌های زنجیره‌ای کشور اعلام شد.

عضو هیأت مدیره اتحادیه مرغداران گوشتی کشور گفت: با توجه به بالا رفتن هزینه‌های تولید قیمت مرغ زنده درب مرغداری 52هزار تومان و قیمت گوشت مرغ برای مصرف کنندگان حداکثر 73 هزار تومان است.

بازار سرمایه امروز با اصلاح فعالیت خود را آغاز کرده اما اصلاح قیمتی کوتاه مدت بوده و در انتهای معاملات با افزایش تقاضا روبرو شد.

مبادلات تجاری کشور در اولین ماه از سال 1402 به 6 میلیارد و 732 میلیون دلار رسید.

سایت شبکه اطلاع رسانی طلا، سکه و ارز که یکی از پربازدیدترین سایت ها در حوزه انتشار نرخ ارز و سکه است، هم اکنون در حال درج قیمت ارز بازار غیررسمی و فردایی است.

معاون رئیس جمهور با اشاره به اینکه ایران با تمام توان در تحقق اقتصاد دانش بنیان برنامه ریزی و اقدام می‌کند، گفت: در کمتر از 10 سال بزرگترین صادرکننده محصولات پایین دست پتروشیمی خواهیم بود.

700 کیلومتر از قنوات کشور در سال 1401 مرمت و بازسازی شد.

قیمت سکه امامی امروز نیز نسبت به دیروز با روند افزایشی مواجه شده و به 34 میلیون و 730 هزار تومان رسید.

کارشناس بازار سرمایه از احتمال تعادل و مثبت شدن بیشتر نمادهای بازار در روز سه شنبه سخن گفت.

رئیس سازمان توسعه تجارت ایران گفت: بانک مرکزی مجوز واردات با رمزارزها را صادر کرده است و منتظر تایید نهایی وزارت اقتصاد هستیم.