جمعه 30 شهریور 1403

اقتصادی خبرگزاری مهر

اقتصادی خبرگزاری مهر

سرپرست بانک مسکن از انعقاد قرارداد خودمالکی 77 هزار و 192 واحد به مبلغ 25 هزار و 641 میلیاردتومان خبر داد

نمایندگان موافق استیضاح استدلال‌های خود را بیان کردند، در ادامه سیدرضا فاطمی امین وزیر صمت به مسائل مطرح شده از سوی نمایندگان پاسخ داد.

با توجه به نزدیک شدن فصل جابه جایی، مستاجران نگران از قیمت گذاری ها برای اجاره بها هستند.

شاخص کل در ابتدای معاملات امروز باز هم با رشد مواجه شده و سقف جدیدی را زده است.

کارشناس بازار سرمایه گفت: علت افزایش عرضه در روز شنبه عرضه بازارگردان ها بود.

دولت روسیه اعلام کرد که تا ماه آوریل سال آینده آمارهای رسمی مرتبط با تولید نفت و گاز این کشور را منتشر نمی‌کند.

محمد محمدی بخش با بیان اینکه امسال ظرفیت حج تمتع از کشورمان دو برابر شده است، بر اجرای برنامه ریزی دقیق و هوشمندانه در سایه وحدت و همدلی برای اجرای موفق عملیات حج تمتع تاکید کرد.

شمس‌الدین فرزادی‌پور گفت: سازمان هواپیمایی کشوری و شرکت فرودگاه‌ها در یکسال اخیر عملیات‌های مهمی را با موفقیت سپری کرده‌اند و در موسم عملیات حج 1402 نیز مردم باید کمترین معطلی داشته باشند.

نخستین همایش ملی پروژه مشترک سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد و وزارت جهاد کشاورزی موسوم به «TCP» با هدف افزایش بهره‌وری و فعال‌سازی ظرفیت تولید کشاورزی دیم آغاز به کار کرد.

بررسی ها نشان داده است که مستاجران هر روز بابت اجاره بها نگران تر از روز قبل می شوند.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از تردد روان در محور فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت و ترافیک سنگین در محور هراز خبر داد.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از انسداد آزادراه تهران - شمال و محور کرج - چالوس به دلیل عملیات راهسازی و عدم ایمنی کافی خبر داد.

سمنان - نماینده سمنان مهدی‌شهر و سرخه در مجلس با اشاره به خشکسالی‌های پیاپی حوزه انتخابیه به خصوص در سال‌های اخیر، گفت: اجرای سد فیسک برای تامین آب، ضروری است.

سمنان - تشکل‌های کارگری اعتقاد دارند که دولت با رسیدگی به مشکلات کارگران و بهبود وضعیت معیشتی‌شان می‌تواند کمک بسیار خوبی به این قشر داشته باشد اما سیاست‌های اقتصادی به وضوح ناکارآمد است.

مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران از نصب موفق دستگاه پردازش آب توازن رادکلین روی یکی از نفتکش‌های غول‌پیکر این شرکت، خبر داد.

دستورالعمل طرح‌ریزی و کنترل اهداف و برنامه‌های پدافند غیرعامل و مدیریت بحران وزارت نفت با موافقت وزیر نفت برای اجرا به مدیریت‌های ستادی، شرکت‌های فرعی تابعه و واگذار شده ابلاغ شد.