جمعه 30 شهریور 1403

اقتصادی خبرگزاری مهر

اقتصادی خبرگزاری مهر

سامانه یکپارچه عرضه خودرو از 16 اردیبهشت ماه برای عرضه خودرو در دور دوم فعال می شود.

موسوی، گفت: در شرایط تحریم‌، متخصصان و دانشمندان ایرانی ثابت کردند که می‌توانند با اتکا به توان داخلی، کارهای بزرگی کنند که پالایشگاه گازهویزه خلیج از مصادیق روشن آن است.

وزیر نفت با حضور در کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی به پرسش‌های تعدادی از نمایندگان مجلس پاسخ داد.

رئیس سازمان ملی استاندارد ایران از رونمایی از نخستین خودروی برقی تا پایان اردیبهشت خبر داد.

شاخص کل بورس امروز با رشد 32312 واحدی توانسته قله 2 میلیون و 500 هزار واحد را به سمت بالا بشکند.

عضوناظر مجلس در هیئت‌امنای صندوق ملی مسکن درباره شبهات مطرح شده نسبت به دست‌درازی به منابع مالی این صندوق گفت: برداشت منابع مالی صندوق خارج از اساسنامه، تخطی ازقانون بوده و مجلس برخورد می کند.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از انسداد محور هراز از ساعت 22 تا 6 صبح فردا خبر داد.

سند توسعه و تکمیل زنجیره ارزش صنعت پتروشیمی با حضور وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی رونمایی شد.

بررسی روند قیمت دلار نشان می‌دهد، این روزها قیمت این ارز در سقف کانال حرکتی خود قرارگرفته و رشد بیشتر قیمت‌ها با مقاومت شدید روانی و تکنیکال مواجه است.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از تشکیل اولین جلسه شورای عالی هواپیمایی در سال جدید با حضور اعضاء به منظور بررسی نرخ مسیرهای هوایی داخلی و بررسی موضوع سوخت هوایی خبر داد.

بررسی های نشان می دهد که خریدار ملک زیاد است اما فروشنده ای نیست؛ وضعیت گرانی مسکن برای اجاره هم موجب شده تا مستاجران خانه ها را شریکی اجاره کنند.

کریدور ریلی شمال - جنوب معطل اتصال بندر کاسپین به شبکه بوده که احداث این محورِ 35 کیلومتری تنهابه 700 میلیاردتومان بودجه نیاز دارد.

دفتر برنامه ریزی راهبردی و مدیریت عملکرد شرکت فرودگاه‌ها، فرودگاه‌های اصفهان، مهرآباد و تبریز را به‌عنوان سه فرودگاه برتر کشور در طرح جامع نظرسنجی و پایش کیفیت خدمات فرودگاهی معرفی کرد.

پیش فروش بلیت قطارهای مسافری برای بازه زمانی 21 اردیبهشت تا 10 خرداد ماه، روز چهارشنبه 13 اردیبهشت ماه آغاز می شود.

انحصار موجب می‌شود تولیدکننده با تصور اینکه بازار تماماً در اختیار اوست اقدام به عرضه قطره چکانی محصولات خود کند زیرا یقین دارد هر طور که رفتار کند، مصرف کننده کاری از پیش نخواهد برد.

معاون وزیر راه شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی اعلام کرد: بر اساس بند خ تبصره 11 بودجه 1402، بیمه ملوانان با اختصاص مبلغ 500 میلیارد تومان از سال جاری برقرار می‌شود.