پنج‌شنبه 29 شهریور 1403

اقتصادی خبرگزاری مهر

اقتصادی خبرگزاری مهر

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: معتقدیم باید به سرعت ثمره مصوبه مولدسازی دارایی‌های دولت و اجازه‌ای که رهبر معظم انقلاب در این زمینه صادر کردند را به کام مردم در استان‌ها بچشانیم.

سمنان - استاندار سمنان گفت: طبق اعلام مرکز آمار کشور، میزان نرخ بیکاری استان در زمستان سال قبل 5.7 درصد بوده است.

اصفهان - معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه‌ای اصفهان از افزایش خروجی سد زاینده رود برای باغات و کشاورزی غرب اصفهان به مدت یک هفته خبرداد.

تربت حیدریه مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب تربت حیدریه گفت: قرارداد تکمیل تصفیه‌خانه فاضلاب این شهرستان تا پایان فروردین ابلاغ و ادامه ساخت این تصفیه‌خانه با 800 میلیارد ریال اعتبار آغاز شد.

پلدختر - رئیس منابع آب پلدختر با تشریح وضعیت کشکان خروشان بعد از دو روز باران، گفت: پیش بینی می‌شود که دبی رودخانه به 500 مترمکعب در ثانیه برسد.

خرم‌آباد - مدیرکل مدیریت بحران استان لرستان با بیان اینکه سدهای «کزنار» و «کمندان» پر شده است، گفت: چند متر تا تکمیل مخزن «معشوره» باقی مانده است.

سرپرست وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرد: آمارنامه محصولات کشاورزی باید در وزارت جهاد کشاورزی تهیه و تدوین شود تا میزان تولید تمام محصولات کشاورزی به صورت دقیق در دسترس باشد.

حمیدیان از روزه داران و کارکنان شرکت سنگ آهن مرکزی دعوت کرد تا با شرکت در مراسم روز قدس، بار دیگردر حمایت از آرمان بزرگ مسلمانان جهان پرچم عدالت خواهی را به اهتزاز درآورند.

خرم‌آباد - به دنبال فعالیت سامانه بارشی در استان لرستان هم اکنون همه محورهای اصلی استان باز است اما همچنان جاده خرم آباد - پلدختر با تصمیم مسئولان بسته نگه داشته شده است.

اصفهان - مدیرعامل اتحادیه منابع طبیعی و آبخیزداری و مرتعداران استان اصفهان، کمبود نقدینگی را بزرگ‌ترین مشکل تعاونی‌های منابع طبیعی استان دانست.

سمنان - نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان گفت: موضوع بحران آب در سمنان بیش از آنکه به سمت حل مسئله حرکت کند، در حال تبدیل شدن به امری تبلیغاتی است.

تربت حیدریه رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان تربت حیدریه گفت: در سال جاری 19 هزار جعبه تخم نوغان به شهرستان وارد شده است.

ساماندهی نظام پرداخت دستگاه‌های مشمول مقررات خاص، 22 فروردین‌ماه در نخستین جلسه شورای حقوق و دستمزد سازمان اداری و استخدامی کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

رییس سازمان امور مالیاتی در متنی اعلام کرد که در دوره تحولی نظام مالیاتی بیش از 2میلیون مودی مالیاتی جدید، تحقق کامل درآمدهای پیش بینی شده، رشد بیش از 50درصد درآمدهای مالیاتی را شاهد بودیم.

وزیر صنعت، معدن و تجارت، از فروش اقساطی خودرو از اواخر سال خبر داد و گفت: با ارائه 9 محصول جدید و واردات خودروهای نو و کارکرده، بازار خودرو به تعادل خواهد رسید.

مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: تردد در محورهای شمالی کشور روان است.