جمعه 30 شهریور 1403

اقتصادی خبرگزاری مهر

اقتصادی خبرگزاری مهر

وزیر صمت درباره زمان تحویل خودروهای وارداتی توضیحاتی ارائه کرد.

قیمت سکه امامی امروز یکشنبه 27 فروردین ماه سال 1402 به 31 میلیون تومان رسید تا نسبت به دیروز تفاوت چندانی نداشته باشد.

مدیر اداره اعتبارات بانک مرکزی اعلام کرد: در سال 1401، به یک میلیون و 945 هزار و 420 نفر متقاضی وام ازدواج، فرزندآوری و ودیعه مسکن، بیش از 169 همت تسهیلات توسط شبکه بانکی پرداخت شده است.

بازار گوشت مرغ این روزها با انواع قیمت‌ها رو به رو است در حالی که مدیر کل بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرد قیمت هر کیلو گوشت مرغ بدون تغییر 63 هزار تومان است.

وزیر صمت از انتشار برنامه رشد تولید و مهار تورم در وزارت صمت خبر داد و گفت: حاکمیت نباید با بخش خصوصی رقابت کند.

یک کارشناس اقتصادی گفت: برای جهش تولید مسکن باید بخش خصوصی وارد بازار ساخت و ساز شود.

سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از آغاز عملیات حج تمتع از سوم خردادماه 1402 خبر داد و برنامه‌های هما را جهت انجام هرچه بهتر این عملیات بزرگ تشریح کرد.

تربت حیدریه رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری تربت‌حیدریه گفت: امسال سطح زیرکشت ریواس در این شهرستان حدود 700 هکتار و پیش‌بینی می‌شود از این میزان، نزدیک چهار تن محصول برداشت شود.

بررسی وضعیت اجاره بها در مناطق تهران نشان می دهد با داشتن100 میلیون تومان پول پیش می توان یک خانه 90 متری در تهران رهن کرد.

نوید رجایی گفت: یکی از بهترین روش‌های حمایت از تولید آموزش درست سرمایه گذاری به عموم مردم است که البته این کار زمانی فایده دارد که این آموزش توسط افراد خبره انجام شود.

همکاری نفتی ایران و ونزوئلا در زمینه توسعه میدان‌ها، نوسازی پالایشگاه‌ها و مجتمع‌های پتروشیمی و تجارت نفت با امضای اسناد و تفاهم‌نامه‌های تازه همکاری کلید خورد.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج و محور شهریار - تهران خبر داد.

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران تصریح کرد: رویکرد در نوسازی بافت فرسوده همراهی و مشارکت توأمان مردم و حمایت و فراهم کردن بسترهای نوسازی بافت فرسوده توسط دولت و شهرداری‌هاست.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: نخستین پروژه نهضت ملی مسکن به تعداد 500 واحد مسکونی که خرداد سال گذشته ساخت آنها آغاز شد در خرداد امسال افتتاح می‌شود.

وزیر راه و شهرسازی گفت: هم اینک برای بیش از 136 هزار متقاضی زمین در قالب انفرادی و گروهی برای ساخت مسکن واگذار شده است.

سرمایه فرار بوده و صاحب سرمایه هر جا امنیت اقتصادی وجود داشته باشد، سرمایه‌گذاری می‌کند چرا که سود برای بنگاه اقتصادی مسئله مهمی است.