پنج‌شنبه 29 شهریور 1403

اقتصادی خبرگزاری مهر

اقتصادی خبرگزاری مهر

سخنگوی وزارت صمت گفت: افرادی که در قرعه‌کشی 14 گانه 1401 و سال قبل از آن، در قالب طرح جایگزینی خودروی فرسوده شرکت و پیامک دریافت کرده‌اند، هفته آینده برای دریافت گواهی اسقاط اقدام کنند.

مبارزه با بیماری‌های گندم تاکنون در سطح 400 هزار هکتار از سوی کشاورزان انجام شده که حدود 15 درصد از آن مربوط به بیماری زنگ زرد است.

معاون نظارتی بانک مرکزی گفت: اکنون حدود 15 بانک و مؤسسه اعتباری اطلاعات تسهیلات و تعهدات کلان را روی سایت خود منتشر کرده‌اند و اطلاعات بقیه بانک‌ها دریافت و در حال بررسی توسط کارشناسان است.

معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از اجرایی شدن بیش از 120 هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در بخش شهری توسط بنیاد خبر داد.

با عرضه XB1 مصرف کننده ایرانی، خودروی کاملا متفاوتی را تجربه خواهند کرد، مصرف کننده ایرانی با این محصول با استانداردهای روز دنیا در تولید خودروها آشنا خواهد شد.

سازمان ملی استاندارد ایران اعلام کرد: پودر لباسشویی با نام تجاری «دوباج» استاندارد نیست.

جشنواره زمستانی باشگاه مشتریان بانک تجارت تا پایان ماه مبارک رمضان تمدید شد.

شرکت سنگ آهن مرکزی ایران در سال 1401 بالاترین میزان استخراج و آماده سازی (باطله برداری) را در طول سالهای معدنکاری خود به ثبت رساند و رکوردی تازه زد.

بر اساس خبر اعلامی سخنگوی دولت سیزدهم «سید محمد آقامیری» سرپرست وزارت جهاد کشاورزی شد.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از تعطیلی 3.5 ساعته فرودگاه‌های استان تهران در روز 29 فروردین ماه خبرداد.

رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو با بیان اینکه قیمت خودرو نسبت به 28 اسفند 5 تا 7 درصد افزایش یافته است، گفت: خودروی صفر در بازار به شدت کم است و اگر عرضه زیاد نشود قیمت‌ها بالاتر می رود.

سکه امامی امروز سه شنبه در پنجمین روز کاری سال 1402 (تا لحظه تنظیم گزارش) به 31 میلیون و 500 هزار تومان رسید.

یک کارشناس اقتصادی گفت: تورم و افزایش نرخ ارز هر دو مولود ناترازی‌های کلان اقتصادی مانند ناترازی در بودجه، صندوق‌های بازنشستگی و نظام بانکی است.

بورس انرژی ایران امروز میزبان عرضه 29 هزار و 615 تن فرآورده هیدروکربوری است.

سخنگوی شورای رقابت از عدم افزایش قیمت خودروهای مونتاژی خبر داد.

اهواز - استاندار خوزستان گفت: تمهیدات لازم از جمله تقویت سیل بندها، ذخیره سازی آب شرب و تدارک تانکرهای آبرسانی برای مقابله با سیلاب‌های احتمالی و... در دستور کار استانداری است.