چهارشنبه 28 شهریور 1403

اقتصادی خبرگزاری مهر

اقتصادی خبرگزاری مهر

قیمت سکه امامی نسبت به آخرین روز کاری هفته قبل با تفاوت چندانی همراه نشده است.

در زمستان سال 1401، تعداد کسب‌وکارهای خرد دارای اینماد بدون ستاره از مرز 15 هزار عبور کرد و روزانه بیش از 100 اینماد به طور خودکار از طریق وبسرویس پرداختیارها اعطا می شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از 448 مورد رفع تصرف فوری و اجرای حکم قضایی در سال گذشته خبر داد.

سرپرست اداره‌کل استاندارد استان تهران با تاکید براینکه مقابله با کم‌فروشی از اولویت‌های کاری سازمان ملی استاندارد ایران است، گفت: محاسبه وزن جعبه با شیرینی، مصداق کم‌فروشی است.

در بند م تبصره 8 قانون بودجه سال 1402 آمده، کشت زمین های مورد ادعای منابع طبیعی تا تعیین تکلیف در دادگاه ذیصلاح توسط کشاورزان متصرف بلامانع است.

بررسی ها نشان می دهد با 300 میلیون تومان پول پیش و ماهیانه 5 میلیون تومان می توان یک واحد آپارتمان در مناطق مختلف تهران رهن کرد.

سمنان - استاندار سمنان درباره بحران کم آبی، گفت: برداشت های بی رویه از چاه های آب و منابع زیر زمینی موجب فرو نشست زمین و افزایش دغدغه مندی مسئولان استان شده است.

علی فراقی کارشناس بازار سرمایه گفت: تقاضا در این هفته دوباره به بورس بازگشته و شاهد قدرت نمایی شاخص کل هستیم.

پروژه نیروگاه 25 مگاواتی تامین برق کارخانه گندله و کنستانتره شرکت سنگ آهن مرکزی تا تابستان سال جاری به بهره برداری می رسد.

دبیر انجمن صنایع روغنکشی گفت: طی حدود یک ماه اخیر 200هزار تن کنجاله سویا توسط کارخانجات روغنکشی در سامانه بازارگاه عرضه شد.

یک مدرس حوزه اقتصاد گفت: موانع سرمایه گذاری در کشور باید رفع شود تا سرمایه گذار با توجه به فضای تسهیل شده کسب و کار مبادرت به مشارکت در نظام اقتصادی کشور کند.

شاخص کل بورس با رشد بیش از 39 هزار واحدی هفته سوم فروردین را با قدرت آغاز کرد.

یک کارشناس اقتصادی گفت: برای کمرنگ شدن دلار باید سرمایه گذاری ها را به سمت تولید سوق داد تا هم نوسانات ارز کم شود و هم دلار از خانه ها خارج شده و تولید را افزایش دهد.

معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزیر راه و شهرسازی گفت: مجوز 35 طرح اولویت‌دار وزارت راه و شهرسازی از سازمان برنامه و بودجه اخذ شده است.

بررسی ها نشان می دهد که با داشتن یک میلیارد تومان و وام مسکن می توان در برخی از مناطق تهران خانه دار شد.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور ترافیک سنگین در محور شهریار - تهران و آزادراه قزوین - کرج - تهران را اعلام کرد.