پنج‌شنبه 29 شهریور 1403

اقتصادی خبرگزاری مهر

اقتصادی خبرگزاری مهر

معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزیر راه و شهرسازی گفت: از پیش رفت فیزیکی راه آهن چابهار به زاهدان به 63 درصد رسید.

بانک تجارت در سال 1401 در چارچوب عمل به شعار «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین» رتبه اول را در ارائه خدمات مالی به شرکت‌های دانش‌بنیان به دست آورد.

شورای رقابت با بررسی شکایت پیشگامان فن‌آوری و دانش آرامیس (تپسی) رأی بر توقف رویه ضد رقابتی از سوی شرکت ایده‌گزین ارتباطات روماک دارنده (اسنپ) داد.

اهواز - رئیس انجمن صنفی کشاورزان خوزستان ضمن تشریح دلایل کمبود و گرانی مرغ در خوزستان، یکی از علل آن را کم بودن تولید نسبت به تقاضای مرغ در استان دانست.

براساس 217 بازدید سازمان دامپزشکی، 15 هزار مورد غیربهداشتی گزارش و 191 مورد واحد غیربهداشتی مشاهده شده برای رسیدگی به مراجع قضایی معرفی شدند.

شاخص کل بورس امروز بعد از چندین روز پرتقاضا شدن و با نزدیک شدن به محدوده مقاومتی با اصلاح 22 هزار واحدی مواجه شد.

رجبی مشهدی،«تولید و تامین برق» را محور اصلی برنامه‌های وزارت نیرو برای عبور ازاوج مصرف تابستان عنوان کردو گفت: درکنار برنامه‌ریزی برای صرفه‌جویی1000مگاواتی دربخش اداری کشور، پیش‌بینی شده است.

قربان گفت: مشکل اصلی صنعت گاز و نفت در کشور ما سرمایه و تکنولوژی روز است که این مساله هم به دلیل تحریم‌هایی که با آن مواجه بوده‌ایم، برای دولت و بخش خصوصی امکان پذیر نیست.

فرودگاه مهرآباد با اعزام و پذیرش بیش از 800 هزار مسافر در ایام نوروز، عنوان پر ترافیک‌ترین فرودگاه را به خود اختصاص داده است.

مدیرکل دفتر بازرگانی داخلی کالاهای کشاورزی اعلام کرد: گوشت گرم گوسفندی و گوساله مورد نیاز کشور از محل تولید داخل و واردات تامین شده و روند قیمت این محصولات در بازار تقریبا کاهشی است.

قیمت پایه خودروهای سواری تولید داخلی گروه سایپا ابلاغ شد.

قیمت پایه محصولات سواری تولید داخلی گروه ایران خودرو ابلاغ شد.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: در سال گذشته بیش از 9 میلیون و 300 هزار تن کالای ترانزیتی توسط ناوگان ایرانی و خارجی حمل‌ونقل بین المللی جاده‌ای از قلمرو ایران عبور کرده است.

قیمت خودرو دیروز تعیین تکلیف شد و طبق تجربه قطعا بازار با یک شوک قیمتی مواجه خواهد شد؛ بنابراین حالا دیگر زمان اجرای وعده های خودرویی وزارت صمت رسیده و باید عرضه به صورت محسوس افزایش یابد.

پرتقال تامسون شمال ارزان ترین میوه در بازار کشور و فلفل دلمه رنگی و کلم بروکلی از سبزیجات لوکس این بازار به شمار می رود.

قیمت سکه امامی نسبت به دیروز با افت قیمت نزدیک به 700 هزار تومانی مواجه شده است.