یک‌شنبه 17 تیر 1403

اقتصادی خبرگزاری مهر

اقتصادی خبرگزاری مهر

مدیر امور تولیدشرکت نفت فلات قاره ایران ضمن تکذیب هجمه و عددسازی درفضای مجازی مبنی برکاهش تولید در این شرکت اظهار کرد: عدد و رقمی که درباره تولید این شرکت اعلام شده است به هیچ‌وجه صحت ندارد.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: پروانه ساخت یا نوسازی به متراژهای کوچک ارائه نمی‌شود اما طبق ضوابط جدیدی که دولت برای تسهیل ساخت و ساز در نظر گرفته، این مانع برطرف شده است.

اهواز - مدیرعامل آب و فاضلاب خوزستان گفت: همه روستاهای این استان تا پایان سال 1402 آبرسانی یا مشکل آبرسانی آنها حل می‌شوند.

60 لیتر سهمیه بنزین اسفندماه خودروهای شخصی بدون هیچ‌گونه تغییری، ساعت صفر بامداد دوشنبه (یکم اسفندماه) در کارت‌های هوشمند سوخت شخصی شارژ می‌شود.

شاخص کل بورس در انتهای معاملات یکشنبه با رشد خفیف 8610و احدی به جایگاه یک میلیون و 533 هزار واحد رسید.

حجم صادرات گاز روسیه به اروپا از طریق خط لوله عبوری از اوکراین دیروز 9.5 درصد نسبت به روز گذشته رشد کرده است.

دبیرکل آژانس بین‌المللی انرژی در کنفرانس امنیتی مونیخ هشدار داد که زمستان سال آینده برای اروپایی‌ها سخت‌تر از امسال خواهد بود.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران نوسانات نرخ ارز را اصلی ترین عامل گرانی سکه اعلام کرد و گفت: با توجه به بزرگ بودن حباب سکه، اگر مردم به سمت خرید مصنوعات طلا بروند، بهتر است.

رییس کمیسیون کشاورزی و صنایع غذایی اتاق تعاون با تاکید بر سیستم توزیع ناکارآمد گوشت گفت: کسانی که سال هاست از این رانت استفاده کرده اند حاضر نیستند از منافع رانتی خود بگذرند.

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان طلا و جواهر گفت: سعی کنید سکه نخرید؛ الان سکه‌های ربع، نیم و تمام بهار آزادی هرکدام حدوداً 5 میلیون حباب دارند.

رئیس اتاق ایران با بیان اینکه دهه گذشته دهه شوک اقتصادی بود، گفت: سعی کردیم وظیفه خود که همان مشاوره به رؤسای قوا است را انجام دهیم، اما نتوانستیم نقش تأثیرگذاری داشته باشیم.

هیئتی از سرمایه‌گذاران کشور چین با هدف بررسی زیرساخت‌های موجود و امکان سرمایه‌گذاری 50 میلیون دلاری برای احداث کارخانه تولید کربن سولفور از منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر بازدید کردند.

وزیر راه و شهرسازی در جلسه کمیته هوانوردی با اشاره به لزوم در حوزه های دانش فنی و امکانات، بر رعایت حقوق مسافر و تکریم مردم و تغییر وضعیت موجود تأکید کرد.

قیمت سکه امامی باز هم نسبت به روزهای قبل روند افزایشی گرفته است.

هیئت ایرانی در دومین روز برگزاری نمایشگاه اختصاصی ایران در کشور ترکمنستان در نشست‌های جداگانه‌ای با مدیران شرکت‌های ترکمن‌گاز، ترکمن‌نفت و ترکمن‌شیمی حضور یافت.

حسن بیک محمدلو گفت: دومین دوره آموزش و ارزیابی جذب نخبگان در دستگاه‌های اجرایی کشور با حضور 80 نفر امروز برگزار می‌شود.