یک‌شنبه 17 تیر 1403

اقتصادی خبرگزاری مهر

اقتصادی خبرگزاری مهر

رییس هیئت مدیره اتحادیه مرغداران تخم گذار میهن گفت: آمار و اطلاعات بخش کشاورزی به این دلیل دقیق نیست که قوانین بازدارنده ای برای ثبت آمار ناردست و اشتباه نداریم.

مشهد _ مدیر سازمان تعاون روستایی خراسان رضوی گفت: تامین و توزیع 200 تن میوه تنظیم بازار شب عید شامل 100 تن سیب زرد و 100 تن پرتقال تامسون در استان قطعی شده است.

بورس در اسفند ماه ممکن است یک روند صعودی پرقدرت را آغاز کند.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک سنگین در آزادراه کرج - قزوین و آزادراه پردیس - تهران خبر داد.

رییس اتحادیه گوشت کشور گفت: دامدار دام خود را به قیمت دلار عرضه می کند و با وجود تامین جو کیلویی 13 هزار تومانی، یونجه 9 هزار تومانی راغب نیست محصول خود را به تومان عرضه کند.

در سال تولید، دانش بنیان و اشتغال زایی با هدف ارتقا کمی و کیفی این دانش پنجمین همایش بین المللی پروبیوتیک و غذاهای فراسودمند از 3 تا 5 اسفند برگزار می شود.

عضو هیأت علمی مرکزتحقیقات راه، مسکن وشهرسازی با اعلام اینکه حرایم گسلی 9 شهر درحال تدوین است برهمراهی سازمان مدیریت بحران کشوربرای انجام مطالعات کاهش مخاطرات فرونشست وزلزله طبق قانون تاکیدکرد

بررسی های محله ای برای اجاره بهای یک واحد آپارتمان در محدوده پرستار نشان می دهد که حداقل 1 میلیون با رهن 200 میلیون تومان باید پرداخت شود.

اکبر نیکزاد با اعلام اینکه بیش از 327 هزار واحدمسکونی درروستاها، شهرهاوبافت‌های فرسوده پایتخت توسط بنیاد دردست اجرا است ازافتتاح 10 هزار واحد مسکونی در همکاری با بنیاد مستضفعان خبر داد.

اجاره بهای روزانه خانه در محله تجریش از 8 هزار تومان آغاز تا 9 میلیون تومان است.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور گفت: با پیگیری های صورت گرفته محور اهواز تا باغملک در سال آینده به صورت بزرگراه زیر عبور می رود و عملیات اجرایی آن به اتمام می رسد.

برای خرید یک خانه 90 متری در محله پرستار باید حداقل 3 میلیارد و 780 میلیون تومان پرداخت کرد.

لوکس ترین خانه های ایران فقط در پایتخت نیست و در اکثر شهرها خانه های لوکس وجود دارد که در این گزارش به بررسی قیمت این خانه ها پرداختیم.

اوراق تسهیلات مسکن نسبت به هفته گذشته روند کاهشی پیدا کرده است.

کارشناس مسکن گفت: اگر مدرن سازی در بافت فرسوده صورت نگیرد و زلزله ای مانند ترکیه، تهران را بلرزاند فاجعه ای قابل تصور رخ خواهد داد.

رجبی مشهدی گفت: با ظرفیت‌های کنونی می‌توانیم تا 1800 مگاوات امکان جا به جایی وجود دارد ولی در حال حاضر ب نزدیک به 600 تا 700 مگاوات واردات برق وجود دارد.