یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

اقتصادی خبرگزاری مهر

اقتصادی خبرگزاری مهر

وزیر جهاد کشاورزی گفت: محصولات کشاورزی با برنامه‌ریزی ها و اقدامات صورت گرفته در ماه‌های منتهی به پایان سال کمبودی در تأمین آنها وجود ندارد.

ایران گاز برخی از استان‌ها را از طریق سوآپ گازی تأمین می‌کرد، اما درست دربحرانی‌ترین شرایط و سرمای شدید هواترکمنستان سوآپ گازی خود را قطع کرد با این حال گازرسانی به تمام نقاط کشورادامه داشت.

مدیرکل بنادر و دریانوردی امیرآباد گفت: با پیگیری های مقامات استانی و همچنین تلاش صادرکنندگان، محموله پرتقال و کیوی توسط 10 کانتینر یخچالی از این بندر به کشور روسیه صادر شد.

نرخ تورم سالانه دی ماه برای خانوارهای کشور به 46.3 درصد رسیده که نسبت به ماه قبل، 1.3 واحد درصد افزایش را نشان می‌دهد.

نمادهای خودرویی امروز با افزایش فشار فروش در صبح مواجه بودند که در ساعت پایانی متعادل شدند.

اصفهان - رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شاهین شهر و میمه با اشاره به تایید نهایی بیش از 11 هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان گفت: تامین و الحاق اراضی این طرح در حال پیگیری است.

بررسی آخرین وضعیت صورت های مالی خودروسازان مربوط به 9 ماهه سال جاری نشان می دهد که زیان انباشته 3 شرکت مادر خودروساز به بیش از 82 هزار میلیارد تومان رسیده است.

آیت اله ابراهیمی گفت: افتتاح کارخانه هوشمندسازی و نوآوری کشور در راستای منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و برنامه تحول راهبردی بانک سپه صورت گرفت.

یکی از مهمترین پنل‌های برگزار شده در جریان هشتمین نمایشگاه تراکنش ایران، پنل تخصصی اپلیکیشن «باجت» بود که توانست توجه بسیاری از مخاطبان این نمایشگاه را هم به خود جلب کند.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز فجر جم با اشاره به فصل سرد سال و پایداری تولید در این شرکت اظهار کرد: در 9 ماهه امسال حدود 15 میلیارد مترمکعب گاز در این شرکت فرآورش شده است.

عوارض صادراتی محصولات جالیزی پیاز، سیب‌زمینی، گوجه‌فرنگی، هندوانه، خربزه، ملون و طالبی در سال 1402 از سوی وزارت جهاد کشاورزی ابلاغ شد.

یک انبوه ساز گفت: طرح فروش مسکن در بورس نمی تواند مردم را خانه دار کند و فقط می تواند ارزش سرمایه مردم را حفظ می کند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: در بودجه سال 1402 به سمتی می رویم که کمترین مغایرت میان عملکرد بودجه و لایحه دولت را داشته باشیم.

هر کیلو پیاز قرمز در میوه فروشی های سطح شهر 30 هزار تومان قیمت گذاری شده است.

ساسانی گفت: در صنایع بزرگ گزارش‌های 9 ماهه خوبی را شاهد نبودیم و به همین علت سهامداران با احساس و هیجان و به صورت عجولانه در حال فروش سهم‌های خود هستند.

وزیر صنایع زیمباوه گفت: آماده همکاری با ایران در زمینه انرژی های تجدیدپذیر، تولید خودرو، تولید تنباکو و به طور کلی توسعه همکاری های صنعتی و معدنی و... هستیم.