یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

اقتصادی خبرگزاری مهر

اقتصادی خبرگزاری مهر

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم صوتی گفت: واردات آیفون 14 هنوز تعیین تکلیف نشده است و تا به این لحظه واردات تجاری نداشته ایم؛ همچنین فروش گوشی های مسافری قانونی نیست.

ایرانشهر - مدیر جهاد کشاورزی ایرانشهر گفت: با تلاش و همکاران نهادهای مرتبط، کل گندمزارهای این شهرستان، در پوشش کشت قراردادی قرار گرفت.

فرزین رئیس بانک مرکزی گفت: عرضه ربع سکه را ادامه خواهیم داد؛ اگر لازم باشد تمام سکه هم عرضه خواهیم کرد.

فرزین رئیس بانک مرکزی گفت: افرادی که 2هزار دلار دریافت کرده اند فعلا آیین نامه اجازه نمی‌دهد این افراد ارز دولتی دریافت کنند.

وزیر اقتصاد گفت: دولت هر چه ارز در اختیار دارد با نرخ نیما برای خرید کالای اساسی به واردکنندگان می‌دهد بنابراین اگر قیمت ارز به 2 برابر نرخ فعلی هم برسد، دولت نفعی نمی‌برد.

رئیس کل بانک مرکزی سیاست های این بانک برای ایجاد ثبات در بازار ارز را تشریح کرد.

اهواز - مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خوزستان از صدور 600 مجوز تأسیس با سرمایه گذاری 10 هزار میلیارد تومانی برای ایجاد 22 هزار فرصت شغلی در استان در سال 1401 خبر داد.

سازمان بنادر و دریانوردی با صدور بیانیه ای با تاکید بر بی اهمیت بودن اقدام دولت پاناما درباره کشتی های مرتبط با ایران اعلام کرد دلیل این اقدام فشارهای سیاسی دولت مستکبر آمریکاست.

مجموع ارز عرضه شده در سامانه نیما در روز جاری به معادل 305 میلیون دلار رسید.

رئیس کل بانک مرکزی امشب در برنامه گفتگوی ویژه خبری حاضر خواهد شد.

قیمت دلار توافقی در بازار امروز به 39480 تومان رسید.

سرپرست بانک مسکن با اعلام اینکه تاکنون 805 هزار و 765 نفر درطرح نهضت ملی مسکن افتتاح حساب کردند از انعقادقرارداد پرداخت تسهیلات با 204 هزار و 212 واحدبه مبلغ 69 هزارو 475 میلیاردتومان خبرداد

صورت‌های مالی منتشره بیمه سینا در فصل سوم سال 1401 نشان از تحقق اهداف پیش بینی شده دارد.

رئیس سازمان امور اراضی گفت: سازمان امور اراضی حافظ امنیت غذایی و زیستی است و اگر تلاش و همت نکنیم امنیت زیستی و غذایی به خطر می‌افتد.

شورای رقابت در اطلاعیه ای جزئیات اقدامات این نهاد را برای مدیریت بازار خودرو اعلام و تاکید کرد که کارگروه خودرو هنوز به جمع بندی نرسیده است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران با اشاره به تلاش دولت در تامین سبد کالای اساسی خانوار، از توزیع بیش از 1454 تن گوشت قرمز منجمد در سطح استان خبر داد.