شنبه 29 اردیبهشت 1403

اقتصادی خبرگزاری مهر

اقتصادی خبرگزاری مهر

رئیس انجمن صنایع همگن قطعه‌سازی با بیان اینکه عرضه کامل خودرو در بورس رانت را حذف می کند، گفت: در این مدت که خودرو در بورس عرضه شده، 11 هزار میلیارد تومان از کف دلالان خارج شده است.

تبریز - آذربایجان شرقی از فرصت‌های بی‌بدیل و راهبردی در بخش معدن سطح کشور برخوردار است اما سالیان سال بود که چندان توجهی به این عرصه نشده و مغفول مانده بود.

بندرعباس - مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر گفت: 120 دستگاه خودرو امروز شنبه یکم بهمن‌ماه وارد بندر شهید باهنر بندرعباس شد.

قیمت سکه امامی امروز با افزایش یک میلیون تومانی نسبت به پنج شنبه همراه شد.

مطابق آمار ثبت شده در 9 ماهه سال جاری پروازهای خارجی نسبت به سال گذشته 100 درصد افزایش داشته است.

مهدی ساسانی گفت: طبیعتا افرادی که از این راه دلالی کرده و سودهای کلانی را به جیب می زدند کارشکنی هایی را انجام داده و وزارت صمت می تواند با مدیریت صحیح از این برهه نیز عبور کند.

رییس اتحادیه فروشندگان مرغ گوشتی و ماهی گفت: بازار گوشت مرغ بدون کمبود و زیر نرخ مصوب دولت تا پایان سال تامین است.

گرمسار - رئیس اداره جهاد کشاورزی گرمسار از آغاز برداشت زیتون در باغات این شهرستان خبر داد و گفت: برداشت چهار هزار و 500 کیلوگرم زیتون پیش‌بینی می‌شود.

سرپرست بانک ملی ایران با تاکید بر رشد و توسعه همه جانبه و گسترده در همه مضامین و رویکردهای استراتژیک بانک گفت: با تحقق برنامه های راهبردی و مضامین شش گانه استراتژیک بانک به موفقیت و ن

با توجه به اینکه هر چهار تا پنج سال قیمت مسکن تحت تاثیر تورم و رشد بازارهای موازی به یکباره دچار جهش می شود و ارزش روز دارایی مردم نسبت به رشد قیمت خانه دچار افت می شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از تلاش های مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی بابت مشارکت در طرح ها و زیرساخت های فرهنگی شهرستان قدردانی کرد.

مدیرعامل گروه بهمن خبر داد سال آینده اتوبوس 9 متری بین شهری و درون شهری به چرخه حمل و نقل وارد می‌کنیم‌.

طی ماه گذشته واردات نفت هند از روسیه نسبت به مدت مشابه سال 2021، 33 برابر شده است.

وزارت حمل و نقل آمریکا اعلام کرد که یکی از شرکت‌های هواپیمایی این کشور را به خاطر عبور ممنوعه از آسمان عراق بیش از یک میلیون دلار جریمه کرده است.

وزیر نفت پاکستان طی مصاحبه‌ای گفت که تحریم‌ها نمی‌تواند جلوی خرید نفت روسیه توسط اسلام‌آباد را بگیرد.

رئیس انجمن لوازم خانگی گفت: اگرچه وزارت صمت و ستاد تنظیم بازار مخالف افزایش قیمت هستند اما تولیدکننده برای اینکه نابود نشود، چاره‌ای جز افزایش قیمت ندارد.