یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

اقتصادی خبرگزاری مهر

اقتصادی خبرگزاری مهر

با افزایش قیمت سکه، حباب سکه بیشتر از قبل شده و ربع سکه به قیمت 10 میلیون تومان رسید که حباب بالایی دارد.

وزیر صمت در دیدار با وزیر صنایع زیمباوه گفت: در ذخایر طلا محدودیت داریم لذا زمینه مشارکت برای حضور شرکت‌های ایرانی در زیمباوه برای استخراج و تولید طلا فراهم است.

رئیس مرکز ملی فرش گفت: از ابتدای سال تا پایان آذرماه، 2‌میلیون و 722 هزار و 487 متر مربع فرش دستباف در کشور تولید شده است.

زیار گفت: حداکثر توان تولید و ذخیره سازی بنزین در حال انجام بوده و در صورتی که ذخیره سازی وجود نداشته باشد، با کمبود بنزین مواجه شده و در ایام نوروز نیاز به واردات داریم.

آمارهای گردآوری شده توسط شرکت راه‌آهن درباره فعالیت ترانزیت ریلی حاکی از آن است که متوسط سیر بارترانزیت شده درهفت ماهه ابتدایی سال 1401 به یک هزار و 102 کیلومتر رسیده است.

در آذرماه سال جاری بیش از 7 میلیون و 200 هزار فقره چک مبادله شد که بیش از 93 درصد این چک‌ها وصول شده است.

450 هزار ربع سکه طلا بهار آزادی از روز سه‌شنبه 4 بهمن 1401 به مدت 10 روز کاری از طریق بورس کالای ایران عرضه می شود.

اهواز - اداره کل فرودگاه‌های خوزستان از توقف پروازهای ورودی به فرودگاه بین المللی اهواز در اثر وقوع مه سنگین و کاهش دید از صبح امروز خبر داد.

رصد بازار کالاهای اساسی حاکی از نوسان بین 1000 تا بیش از 100 هزار تومان دراقلام مختلف غذایی بوده که این تفاوت قیمت‌ها علاوه بر نزدیک شدن تاریخ انقضا به بزرگی و کوچکی فروشگاه ها هم برمی گردد.

شاخص کل بورس در ابتدای معاملات روز یکشنبه با ریزش خفیفی مواجه شده است.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک سنگین در محور شهریار - تهران خبر داد.

عضو کمیسیون عمران گفت: برای به پایان پروژه های عمرانی بودجه ای که در نظر گرفته شده کافی نبوده و بهتر است که بخش خصوصی برای جبران وارد شود.

معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از اجرای 203 هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در روستاهای کشور خبر داد.

اجاره یک واحد آپارتمان 90 الی 110 متری در محله ظفر حدود 6 الی 30 میلیون تومان در ماه است.

هر متر خانه در محله ظفر تهران از متری 79 الی 209 میلیون است.

تبریز - رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی گفت: از ابتدای امسال تاکنون تعداد 21 واحد تولیدی و صنعتی این استان که با مشکلات مختلف مواجه و به حالت رکود و نیمه تعطیل درآمده بود به چرخه تولید بازگشت.