یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

اقتصادی خبرگزاری مهر

اقتصادی خبرگزاری مهر

دبیر کانون سراسری انبوه سازان گفت: فروش متری مسکن با طرح های ساخت وساز در تعارض است و همچنین این طرح کسی را صاحبخانه نخواهد کرد.

بررسی میدانی نشان می دهد یک خانه 80 متری در محله مسعودیه حدود 2 میلیارد تومان است.

نخستین جلسه سامانه مدیریت پنجره واحد زمین به ریاست رییس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور در محل این سازمان برگزار شد.

علی فراقی گفت: زمانی که هر سازمان به دور از اختیارات خود عمل کند همیشه نتایج منفی به بار خواهد داشت خصوصاً که این تصمیم‌ها در ارتباط با اموال و سرمایه مردم باشد.

لطف الله سیاهکلی نماینده مجلس گفت: قیمت خودرویی که در بورس کالا حتی با کاهش به 500 میلیون تومان رسیده، واقعا انقدر نیست و 200 تا 300 میلیون تومان است.

با بررسی چند وجهی اظهارات فرزین می توان این نتیجه را گرفت که بازار مبادله ارز و طلا مهمترین برنامه بانک مرکزی برای مدیریت نرخ ارز است.

تبریز - نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تناسب ناموزون میزان منابع و مصارف سپرده‌های بانک‌های خصوصی استان گفت: باید جلوی جولان سیستم بانکی گرفته شود.

تبریز - معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: امسال تولید عسل در این استان بر اساس سرشماری جدید در مقایسه با سرشماری سال 1398 حدود 4.4 درصد افزایش یافته است.

سمنان - معاون استاندار سمنان با بیان اینکه گاز تمام صنایع دوگانه سوز استان قطع می شود، گفت: این مهم برای دو سوم صنایع رقم خواهد خورد.

اهر - فرماندار اهر با انتقاد از روند لاک‌پُشتی پروژه‌های راه‌سازی شهرستان اهر بر ضرورت سرعت بخشیدن به پروژه های نیمه تمام حوزه راه این منطقه تاکید کرد.

امراللهی مدیرکل نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی ضمن عذرخواهی از مردم بابت تاخیر در عرضه گوشت گرم وارداتی گفت: گوشت گرم قرمز تا پایان این هفته یا شنبه آینده به دست مردم خواهد رسید.

سازمان منابع طبیعی وآبخیزداری کشور و معاونت تولیدات امور دامی وزارت جهاد کشاورزی با هدف اجرای طرح مردمی تولید و کاشت یک میلیارد نهال تفاهمنامه همکاری امضا کردند.

تاییدیه تخصیص ارز یوان برای بازرگانان طی 24 ساعت در سامانه جامع ارزی انجام می گیرد.

رییس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور سرپرست دفتر حفاظت و حمایت، سرپرست دفتر ممیزی و حدنگاری و چند تن از مشاوران این سازمان را منصوب کرد.

رئیس سازمان امور اراضی کشور، از رشد 12 درصدی صدور اسناد مالکیت اراضی کشاورزی در یک سال گذشته خبر داد.

وزیر جهاد کشاورزی گفت: نقش رسانه‌های تصویری، مکتوب و مجازی در موفقیت اجرای طرح کاشت یک میلیارد نهال بسیار مهم و حیاتی است.