دوشنبه 16 مهر 1403

اقتصادی خبرگزاری مهر

اقتصادی خبرگزاری مهر

آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز 2 اسفند ماه 1401 اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی به 29 میلیون و 307 هزار تومان رسید؛ البته حباب این سکه روی رقم 7 میلیون و 763 هزار تومان است.

رحمانی گفت: براساس مصوبه هیئت وزیران تعرفه گاز بها از ابتدای سال آینده بدون تخفیف است.

مجری طرح گیاهان دارویی وزارت جهاد کشاورزی از نهایی شدن تدوین سند راهبردی توسعه زنجیره ارزش زعفران خبر داد.

وزیر جهاد کشاورزی گفت: باید از ظرفیت‌های مردمی در طرح کاشت یک میلیارد درخت استفاده شود.

مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی، از ممنوعیت عرضه گوشت لخم با بسته‌بندی خاص خبر داد.

سازمان هواشناسی اعلام کرد:11 ایستگاه باران‌سنجی در استان تهران به بهره برداری رسید.

مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران با اشاره اهمیت وجود زیرساخت‌های مخابراتی، از همکاری صنعت انتقال نفت و برق دراین خصوص خبر داد.

اتاق بازرگانی ایران در گزارشی به بررسی ابعاد مختلف مشکلات و نیازهای بخش صنعت ایران پرداخته و در قالب 10 پیشنهاد، خواسته در جریان نهایی شدن برنامه هفتم توسعه در دستور کار قرار بگیرد.

مشهد مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی از برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالا فروش بهاره 1401 از 21 اسفند ماه در محل نمایشگاه بین المللی مشهد خبر داد.

در کمیسیون‌های عالی مدیریت بهره‌برداری ذخایر آبزیان، اولویت دادن به برنامه تحولی شیلات مورد تاکید قرار گرفت.

نایب‌رییس هیات‌مدیره بانک تجارت با اشاره به اینکه ارز دیجیتال بانک مرکزی می‌تواند کارگشا و تحول‌آفرین باشد، ضرورت توجه به مشتریان در هنگام اجرای این طرح را مورد تاکید قرار داد.

بورس در شرایط فعلی یکی از بهترین بازارهای سرمایه گذاری است.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: ایران اکنون دغدغه تأمین کاتالیست ندارد زیرا پژوهشگران ایرانی به سمت داخلی‌سازی آن حرکت کردند و خطر توقف تولید به‌دلیل نبود کاتالیست نیست.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با تصریح اهمیت انعطاف پذیری بسته تشویقی جدید و عدم لزوم تجمیع پلاکهای ریزدانه از شهرداران استان تهران خواست در این زمینه با قدرت عمل کنند.

امینی رعایا گفت: خروجی نهمین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی و نشست‌های تخصصی آن که با موضوع «نظام مالیاتی؛ عادلانه و هوشمند» برگزار شد، در قالب سند اقدامات راهبردی شامل 12 اقدام ارائه شده است.

معاون دفتر ترانزیت و پایانه های مرزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: از روز سه شنبه فاز نخست استقرار سامانه نوبت دهی در پایانه بار شهرستان آستارا راه اندازی شده است.