دوشنبه 16 مهر 1403

اقتصادی خبرگزاری مهر

اقتصادی خبرگزاری مهر

اهواز - رئیس سازمان حفظ نباتات کشور گفت: مصرف کود در خوزستان در سال زراعی جاری نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: 14 محور روستایی احمدفدالله و دره کاید در دزفول به دلیل بارش برف مسدود هستند.

محمد آئینی گفت: بر اساس آمار بیش از 90 درصد سطح کشور در خط زلزله قرار دارد و نزدیک به 43 درصد واحدهای مسکونی کشور فاقد اسکلت و غیرمقاوم است که این میزان در محلات هدف بازآفرینی بیشتر است.

قیمت دلار در سامانه متشکل ارزی با افزایش قیمت نسبت به دیروز به 44574 تومان رسید.

مشهد مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مشهد گفت: مقدار 3800 تن گوشت مرغ در سردخانه خراسان رضوی برای شب عید و روزهای پایانی سال ذخیره سازی شده است.

سازمان حفظ نباتات کشور در خصوص آخرین مهلت ثبت نام محصولات باغی و جالیزی جهت اخذ کد شناسه در سامانه سماک اطلاعیه ای صادر کرد.

رئیس کل سازمان امور مالیاتی گفت: طبق آخرین آمار 22 میلیون صورتحساب به ارزش بالغ بر 700 هزار میلیارد تومان با مالیات بر ارزش افزوده بالغ بر 50 هزار میلیارد تومان در سامانه مودیان ثبت شده است.

رییس اتحادیه کشوری فروشگاه‌های زنجیره‌ای اعلام کرد: در فروشگاه‌های زنجیره‌ای سراسر کشور، 34 قلم کالای اساسی با تخفیفات ویژه به فروش می‌رسد.

مدیرعامل بانک شهر از برنامه ریزی مدون و عزم جدی این بانک برای توسعه بازار در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی خبر داد.

قائم مقام مدیرعامل بانک شهر از استقبال هواداران دو تیم محبوب پایتخت از کارت های هواداری این بانک خبر داد و گفت: شعب بانک در سراسر کشور باید از این فرصت برای افزایش منابع خرد استفاده کنند.

باجه های ویژه نابینایان بانک ملی ایران به منظور دسترسی بهتر مشتریان روشندل به خدمات بانکی در 13 استان و شهر بزرگ کشور فعال شده است.

رئیس سازمان خصوصی سازی در نشست خبری در خبرگزاری مهر درباره ابهامات این موضوع مهم پاسخ داد.

نیشابور - رئیس دامپزشکی نیشابور از کشف یک تن عسل تقلبی از ابتدای سال، تاکنون در این شهرستان خبر داد.

معاون اول رئیس‌جمهوری در حاشیه نخستین رویداد مدیریت بحران ایران قوی 1401، با حضور در غرفه شرکت ملی گاز ایران از تلاش‌های شبانه‌روزی نیروهای این شرکت قدر دانی کرد.

سخنگوی وزارت صمت گفت: تاکنون 80 هزار دستگاه خودروی خارجی ثبت سفارش شده و این عدد تا پایان سال به 100 هزار دستگاه می رسد.