سه‌شنبه 17 مهر 1403

اقتصادی خبرگزاری مهر

اقتصادی خبرگزاری مهر

سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن درباره وضعیت تأمین زمین در نهضت ملی مسکن گفت: تاکنون بیش از 24 هکتار زمین برای طرح نهضت ملی مسکن تأمین شده است.

مشهد همزمان با ششمین روز دهه فجر انقلاب اسلامی طرح گازرسانی به 6 روستای کوهستانی شهرستان کلات با حضور استاندار خراسان رضوی افتتاح و بهره‌برداری از آن آغاز شد.

معاون شرکت راه آهن گفت: هنوز هنوز زمان فروش بلیت های نورزوی قطار مشخص نیست و تاکنون تصمیمی در این باره گرفته نشده است.

مدیرعامل راه آهن گفت: امیدواریم بتوانیم این روند را ادامه دهیم و در صورت تحقق این امر، تا پایان امسال می‌توانیم ان شالله رکورد جدیدی در جابجایی مسافر خلق کنیم.

وزیر جهاد کشاورزی گفت: در حال حاضر یکی از مشکلات بخش کشاورزی این است که اطلاعات دقیقی از محصولات و فعالیت ها در دست نیست.

تبریز - رئیس سازمان صمت آذربایجان‌شرقی گفت: 900 طرح صنعتی آذربایجان شرقی بالای 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

رئیس سازمان توسعه تجارت ایران با اعلام اجرایی شدن توافقنامه تجارت آزاد با اوراسیا از اواخر تابستان سال آینده گفت: تعرفه 90 درصد از کالاهای ایرانی صفر خواهد شد.

مدیرکل حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور از آغاز فروش اینترنتی بلیت‌های نوروزی اتوبوس از اول اسفند خبر داد.

سخنگوی صنعت آب گفت: بر اساس آخرین آمار ثبت شده بارش‌ها 109 میلی لیتر است که نسبت به بلند مدت 54 ساله 9 درصد کاهش بارندگی داشتیم.

اصفهان - رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان گفت: مداخلات اراضی کشاورزی این استان در سال 1402 به اتمام می‌رسد و پس از آن اجرای طرح کاداستر اراضی در دستور کار قرار خواهد گرفت.

معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی گفت: بعد از سه سال وقفه از برگزاری همایش سالانه بانکداری الکترونیک این همایش امسال برگزار می شود.

مشهد مدیر دفتر حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد یک هزار و 60 حلقه چاه غیرمجاز توسط امورها و ادارات آب شهرستان‌ها پر و مسلوب المنفعه شد.

آذربایجان می‌خواهد در سال جاری صادرات گاز به ترکیه را 19 درصد افزایش داده و به 10 میلیارد مترمکعب برساند.

رئیس سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران از بازگشت 2 هزار و 370 واحد تولیدی راکد به چرخه تولید خبر داد.

نام گروه بهمن در تازه‌ترین ارزیابی برترین شرکت‌های ایران در میان پنجاه شرکت برتر قرار گرفت و در عمل بهترین خودروساز بخش خصوصی از نظر شاخص‌های صنعتی را از آن خود کرد.

برای اجاره یک واحد آپارتمان 100 متری در منطقه شمال پایتخت در محله اقدسیه حدود 3 میلیون تومان الی 35 میلیون تومان در ماه باید پرداخت شود.