سه‌شنبه 17 مهر 1403

اقتصادی خبرگزاری مهر

اقتصادی خبرگزاری مهر

برای اجاره یک واحد آپارتمان 100 متری در منطقه غرب تهران حدود 4 میلیون و 700 هزار تومان الی 18 میلیون تومان در ماه باید پرداخت شود.

اصفهان - مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اصفهان از افزایش خروجی سد زاینده‌رود به منظور توزیع آب برای کشت پاییزه دوم خبرداد.

بررسی ها نشان می دهد اصرار شورای رقابت بر لغو عرضه خودرو در بورس با چراغ سبز وزارت صمت انجام شده است و اگر این دعوا ادامه دار باشد کار به دیوان عدالت اداری خواهد رسید.

رئیس سازمان خصوصی‌سازی گفت: 51 درصد سهام سرخآبی‌ها به مزایده گذاشته می شود که هفتم و دهم اسفند امسال به ترتیب سهام پرسپولیس و استقلال انجام می‌شود.

اهواز - مدیر کارخانه خوراک دام شعیبیه گفت: با تلاش محققان نیشکری در شرکت تهیه و خوراک دام شعیبیه، در سال تولید دانش‌بنیان، نهاده‌ای جدید با ارزش غذایی بالا برای دام تولید شد.

پروانه‌های صادر شده برای احداث ساختمان در تابستان امسال 4.6 درصد افزایش یافته است.

لایحه ایجاد سازمان بازرگانی و تنظیم بازار برای انجام تشریفات قانونی به مجلس شورای اسلامی ارسال شد.

نرخ تورم سالانه دی ماه 1401 آپارتمان‌های مسکونی شهر تهران به عدد 40.6 درصد رسیده است.

در پاییز 1401، درصد تغییرات شاخص قیمت تولیدکننده بخش‌های خدمات نسبت به فصل مشابه سال قبل (تورم نقطه به نقطه) 57.0 درصد بوده است.

رییس سازمان امور اراضی کشور اعلام کرد: صدور اسناد مالکیت کشاورزی تا امروز به 19 درصد رسیده است.

رشد متوسط 8 درصدی اقتصاد در طول برنامه هفتم توسعه پیش‌بینی شده است.

معاون توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی از واگذاری تنظیم بازار برنج خارجی به انجمن وارد کنندگان برنج ایرانی خبر داد.

سیزدهمین دوره نمایشگاه فناوری‌های محتوای فضای مجازی (CTEX) در حالی میزبان بازدیدکنندگان است که «بله» به‌عنوان اولین پیام‌رسان بانکی ایران در این نمایشگاه حضور دارد.

معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به منظور رونق اقتصاد صنعت هوانوردی و دستیابی به رشد پایدار، تعامل و همکاری فرودگاه ها و شرکت های هواپیمایی افزایش می یابد.

رییس سازمان تات گفت: پیش نیاز ورود به بازار جهانی رقابت پذیر بودن محصولات تولیدی داخل است از این رو باید به شرکت های دانش بنیانی مجوز داد که قابلیت رقابت با همتایان خارجی را داشته باشند.

بررسی وضعیت تولید در 9 ماهه امسال نشان می دهد که از میان کالاهای منتخب صنعتی و معدنی تعدادی افزایش تولید و 12 کالا کاهش تولید داشته اند.