جمعه 7 اردیبهشت 1403

سیاسی خبرگزاری مهر

سیاسی خبرگزاری مهر

ساری - وزیر کشور با اشاره به اینکه توسعه حمل ونقل دریایی در خزر به صورت جدی دنبال می شود، گفت: برای خرید کشتی و ترانزیت دریایی حمایت می کنیم.

دیدار گروه هایی از مردم استان‌های خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان با رهبر معظم انقلاب روز دوشنبه (20 شهریور 1402) با حاشیه‌های دیدنی که نشان از عشق و ارادت مردم به رهبری است، برگزار شد.

واکنش امیر سیاری به انتشار فهرست ترور مقامات جمهوری اسلامی توسط رژیم صهیونیستی را در این فیلم مشاهده می‌کنید.

بر اساس گزارش نظارت میدانی اعضای کمیسیون امنیت ملی از مراسم اربعین امسال‌، هماهنگی انجام شده با طرف عراقی برای تسهیل در تردد زائرین و خدمت رسانی به مردم طی سال‌های اخیر کم سابقه بوده است.

سفیر ایران در دوحه گفت: اجرای توافق تبادل با آمریکا در مراحل نهایی است.

کوار - فرمانده انتظامی شهرستان کوار از دستگیری عامل تیراندازی در این شهرستان خبر داد.

وزیر امور خارجه گفت: ما امروز در نقطه توافق موقت قرار نداریم و آنچه اتفاق افتاده، بازپس گیری عزتمندانه دارایی‌های ملت ایران در دو نوبت، از انگستان و کره جنوبی بوده است.

حدود 49 هزار متقاضی پیش ثبت نام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس از 28 شهریور منتظر دریافت پیامک از نتیجه صحت سنجی مدارک بارگذاری شده در پنجره واحد انتخابات وزارت کشور باشند.

وزیر امورخارجه در پیامی جانباختن مردم لیبی در پی سیل شدید در این کشور را تسلیت گفت و از آمادگی هلال احمر جمهوری اسلامی ایران برای امدادرسانی به مردم این کشور خبر داد.

رئیس جمهور در پیامی جان باختن عده‌ای از مردم کشور لیبی را در پی وقوع طوفان و جاری شدن سیل در مناطقی از این کشور به نخست وزیر و مردم این کشور تسلیت گفت.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس به شعار شفافیت عمل کرده و نزدیک به یک سال است که 250 نفر از نمایندگان آرای خود را شفاف کرده‌اند.

معاون وزیر کشور با تاکید بر حل مشکلات و معضلات مناطق مرزی، گفت: محرومیت زدایی، توسعه و آبادانی همه جانبه و بهبود معیشت مرزنشینان، سیاست دولت سیزدهم است.

دوازدهمین اجلاس مجلس خبرگان رهبری (دوره پنجم) چهارم و پنجم مهر در تهران برگزار می‌شود.

سفیر جمهوری اسلامی ایران در دوحه در مورد موضوع زندانیان ایرانی در قطر با دادستان کل این کشور عربی دیدار و رایزنی کرد.

سفیر جدید عربستان در ایران با حضور در سفارت چین در تهران، با چانگ هوآ سفیر چین ملاقات کرد.

عضو هیات رئیسه بیانیه تقدیر و تشکر نمایندگان مردم در مجلس از رئیس جمهور و تقدیر از فعالان و تسهیل گران برگزاری مراسم باشکوه اربعین حسینی را قرائت کرد.