شنبه 8 اردیبهشت 1403

سیاسی خبرگزاری مهر

سیاسی خبرگزاری مهر

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، در توئیتی دو راهبرد منطقه‌ای ایران علاوه بر سیاست همسایگی را برشمرد.

وزیر خارجه گفت: از همه ایرانیان از جمله ایرانیان نخبه و ایرانیانی که در اقصی نقاط جهان منشأ خدمات هستند دعوت می‌کنیم بدون دغدغه به کشور سفر کنند و به آنها برای سفر به ایران خوشامد می‌گوییم.

عضو هیأت رئیسه مجلس، نامه رئیس جمهور مبنی بر معرفی کیومرث هاشمی به عنوان وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان به مجلس را قرائت کرد.

نمایندگان مجلس در مصوبه‌ای در راستای رونق اقتصاد مناطق مرزی شروطی را برای واردات کالا از طریق ملوانی و کولبری تعیین کردند.

نماینده مردم دشتستان در مجلس با اشاره به اینکه دلال‌ها دست رنج نخل کاران استان بوشهر و دشتستان را به ثمن بخس می‌برند، گفت: اگرچه رنج نخل کاران غیرقابل وصف است اما متأسفانه هیچ فریادرسی نیست.

نماینده مردم قائنات و زیرکوه در مجلس با اشاره به دیدار روز گذشته اقشار مختلف مردم استان‌های خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان با رهبر انقلاب گفت: دشمن وحدت و امنیت کشور را هدف گرفته است.

نشست علنی مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل به ریاست محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی آغاز شد.

مشاور رسانه‌ای تیم مذاکره کننده ایران گفت: در زمینه تبادل زندانیان و آزادسازی دارایی‌های ایران، آمریکا واقع‌بینانه تر از گذشته عمل کرد.

فیلم کامل بیانات صبح امروز رهبر انقلاب در دیدار هزاران نفر از مردم «سیستان و بلوچستان» و «خراسان جنوبی» را مشاهده می‌کنید.

پیمان صالحی، معاون پژوهشی وزیر علوم گفت: پس از یکسال پیگیری‌های وزارت علوم، مقام معظم رهبری موافقت کردند تا سهمیه 500 امریه سربازی در دوره پستاک اجرا شود.

وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار سفیر جدید ایران در گینه کوناکری بر عزم دولت سیزدهم برای گسترش هرچه بیشتر همکاریهای سیاسی، اقتصادی، فرهنگی با این قاره تاکید کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار رئیس اتحادیه میهنی اقلیم کردستان عراق گفت: حضور تروریست‌ها در اقلیم کردستان و تحرکات آنان علیه امنیت ایران است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: عصر امروز جلسه کمیسیون امنیت ملی مجلس، جلسه خود را با موضوع بررسی اقدامات و دستاوردهای نیروی دریایی سپاه پاسداران با حضور فرمانده این نیرو برگزار کرد.

سمنان - سازمان اطلاعات سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان دونفر از اراذل و اوباش را به دلیل اخلال در امنیت عمومی و همچنین تحریک و تهییج افکار عمومی برای مشارکت در اغتشاشات دستگیر کرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه با اظهار تأسف و تأثر نسبت به وقوع طوفان و سیل در مناطقی از کشور لیبی، جان باختن و مفقود شدن جمع کثیری از شهروندان این کشور را به مردم و دولت لیبی تسلیت گفت.