چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

سیاسی خبرگزاری مهر

سیاسی خبرگزاری مهر

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی خواستار برخورد با مقصران از بین رفتن 6 هزار تن نهاده دامی شد.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: قانون جهش تولید مسکن روی زمین مانده است، چرا که بانک‌ها وام مسکن نمی‌دهند.

نماینده مردم کاشمر در مجلس گفت: مجلس پای شفافیت ایستاد و 178 نفر از نمایندگان آن را امضا و تأیید کردند. شورای نگهبان نیز آن را تأیید کرد اما در مجمع تشخیص مصلحت نظام مانده است.

بهادری جهرمی سخنگوی دولت گفت: بنا بر پیشنهاد وزارت کشور و تصویب هیات وزیران مدت اعتبار گذرنامه‌ها برای افراد بالای 15 سال از 5 سال به 10 سال افزایش می‌یابد.

وزیر ارتباطات گفت: کاهش کیفیت اینترنت از قبل به اپراتورها اطلاع‌رسانی شده بود.

رییس سازمان انرژی اتمی گفت: اساس شکل‌گیری پرونده‌های پادمانی متأثر از پرونده‌سازی و دشمنی است.

اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: اقدامات ما در راستای قانون اقدام راهبردی است و مادامی که طرف‌های مقابل به تعهدات خود عمل نکنند و تحریم‌ها کامل رفع نشود طبیعی است.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مصوبه‌ای مقرر کردند که قانون برنامه ششم توسعه تا پایان سال 1402 تمدید شود.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز با یک فوریت لایحه اساسنامه سازمان توسعه سواحل مکران موافقت کردند.

وزیر نفت گفت: توافقات خوبی با عراق در حوزه صادرات گاز و جمع آوری گازهای مشعل، صدور خدمات فنی و مهندسی داشتیم.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: بر اساس آخرین جلسه‌ای که در ستاد کل نیروهای مسلح برگزار شد، تاکید شد که به هیچ وجه تغییری در ژئوپلیتیک منطقه را نمی‌پذیریم.

عصبانیت شدید کارشناسان اینترنشنال از آزاد شدن پول‌های بلوکه شده ایران همزمان با سالگرد اغتشاشات را در این فیلم مشاهده می‌کنید.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با توجه به ایراد شورای نگهبان به مصوبه قبلی مجلس درباره طرح بیمه اجتماعی کارگران ساختمانی، این طرح را اصلاح کردند.

عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: طبق توافق بین مجلس و دولت قرار است جلسه رأی اعتماد وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان دوشنبه هفته آینده برگزار شود.

بوشهر - مسئول جمعیت گفتمان انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات پیش رو در همه زمینه‌ها اثرگذار است.

رئیس مجلس با بیان اینکه تنها راه نجات کشور در هر عرصه‌ای ترویج فرهنگ شهادت است، گفت: فراموشی صاحبان اصلی انقلاب، نسبتی با فرهنگ جهاد و شهادت ندارد.