چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

سیاسی خبرگزاری مهر

سیاسی خبرگزاری مهر

سخنگوی وزارت خارجه گفت: مواضع برخی از نمایندگان اتحادیه اروپایی در راستای استمرار سیاستی شکست خورده در قبال واقعیت‌های جامعه و مردم ایران است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از ملت ایران اسلامی دعوت می‌کند، همزمان با سالروز رحلت پیامبر رحمت للعالمین، با حضور پرشور خود در مراسم‌های عزاداری برای تعجیل در امر ظهور دعا کنند.

وزیر امور خارجه گفت: لکه سیاه تروریستی باید هرچه زودتر از صفحه سفید و پر افخار روابط کنونی ایران و عراق زدوده شود.

نود و نهمین نشست شورای وحدت با تاکید بر لزوم تقویت فعالیت همه احزاب و جریانات سیاسی درون نظام و پیدا کردن نقاط اشتراک برای حفظ وحدت و افزایش مشارکت و رقابتی شدن انتخابات برگزار شد.

رئیس جمهور تاکید کرد: استانداران وظیفه دارند به مسائل و مشکلات همه بخش‌های اجرایی مستقر در استان نظارت و اشراف داشته و آنها را تا رسیدن به نتیجه پیگیری کنند.

در حاشیه جلسه امروز چهارشنبه 22 شهریور ماه 1402 هیئت دولت، تعدادی از وزرای دولت سیزدهم در جمع خبرنگاران حاضر شدند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: دشمن برای مخدوش کردن انسجام ملی و امنیت کشور برنامه دارد و همه باید برای تقویت اتحاد و انسجام ملی تلاش کنند.

وزیر امور خارجه عراق امروز در تهران با حسین امیرعبداللهیان دیدار و گفتگو کرد.

در پی نزدیک شدن به پایان اولتیماتوم برای خلع سلاح گروه‌های تروریستی در اقلیم کردستان، نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حال اعزام بخشی از تجهیزات زرهی خود به شمالغرب کشور است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: صدور ضمانت‌نامه برای تعاونی‌ها تا سقف 10 میلیارد ریال توسط صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون انجام می‌شود.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: در دو سال دولت مردمی 900 پروژه به ارزش 210 هزار میلیارد در حوزه گردشگری افتتاح کردیم.

وزیر آموزش و پرورش گفت: سال تحصیلی جدید با شعار «همه با هم یکصدا ایران، مدرسه قوی، ایران قوی» با حضور رئیس جمهور در یکم مهر آغاز خواهد شد.

دستیار وزیر و مدیر کل جدید خلیج فارس وزارت امور خارجه منصوب شد.

وزیر علوم، تحقیقات و فن‌آوری گفت: هیچ‌گاه یک دانشگاه با سرمایه‌های ارزشمند خود به ناحق و به‌صورت غیرقانونی رفتار نمی‌کند و بی‌دلیل عذر کسی را نمی‌خواهد.

لایحه اصلاح قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی اعلام وصول شد.