پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

سیاسی خبرگزاری مهر

سیاسی خبرگزاری مهر

طبق آخرین اطلاعات رسیده مشارکت با حضور 25 میلیون از نفرات واجد شرایط از 40 درصد گذشت.

مشهد - سخنگوی ستاد انتخابات خراسان رضوی گفت: 76 نفر از برادران و خواهران اهل سنت این استان برای نامزدی در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی داوطلب شدند.

با تصویب مجلس، وزارت اقتصاد مکلف شد تا در اجرای قانون برنامه هفتم توسعه تا پایان هر سال برنامه تأمین مالی رشد اقتصادی هدف در سال بعد را تهیه کند.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی جزئیات لایحه برنامه هفتم توسعه مصوب کردند که رشد اقتصادی تا پایان برنامه هفتم توسعه 8 درصد شود.

مراسم عهد سربازی با حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش و جمعی از خانواده‌های جانبازان و شهدا در ستاد فرماندهی نیروی هوایی ارتش برگزار شد.

جیبوتی از جمله کشورهای شاخ آفریقا است که قابلیت فراوانی در نقش آفرینی بازیگران منطقه‌ای و فرامنطقه ای دارد و از سویی دارای جایگاهی راهبردی و ژئوپلیتیکی است.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: دولت بودجه سال 1403 را بر اساس برنامه تدوین می‌کند که باید اولین بخش بودجه در آبان ماه به مجلس شورای اسلامی تقدیم شود.

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: دشمنان ما امنیت ایران را نشانه رفته‌اند تا با تزلزل در آن توان دفاعی ایران را کاهش دهند و اگر تا به امروز دشمنان به ما حمله نظامی نکرده‌اند، چون نمی‌توانند.

با تصویب کلیات لایحه برنامه هفتم توسعه، نمایندگان مجلس شورای اسلامی وارد بررسی جزئیات این لایحه شدند.

معاون اول رئیس جمهور در بازدیدی سه ساعت و نیمه از تحولات و دستاوردهای فناورانه دانشگاه جامع امام حسین (ع) از نزدیک در جریان آخرین پیشرفت‌ها و برنامه‌های توسعه این دانشگاه قرار گرفت.

رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در واکنش به سخنرانی نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سازمان ملل، گفت: ایران پاسخ به گستاخی‌های رژیم صهیونیستی را حق خود می‌داند.

نایب رئیس مجلس گفت: اگر آمریکایی‌ها بخواهند حقوق مردم ما را به رسمیت بشناسند، توافق مجدد برجام دور از انتظار نیست و امروز جمهوری اسلامی ایران هیچ مشکلی در این موضوع ندارد.

پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی دفتر مقام معظم رهبری و دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در اطلاعیه ای اعلام کرد: نقل قول مطالب غیر مستند از رهبر انقلاب اسلامی فاقد اعتبار است.

ورزقان - امام جمعه ورزقان با انتقاد از تداوم غارت ثروت ملی طلا توسط سوداگران و حفاران غیرمجاز، خواستار ورود و اقدام جدی نهادهای نظارتی، به ویژه شورای عالی امنیت ملی به مشکلات این معدن شد.

اردبیل - نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: به رغم همه تبلیغات منفی رسانه‌های بیگانه، مردم ایران از اصول انقلابی و ولایتمداری خود دست نمی‌کشند.