جمعه 31 فروردین 1403

سیاسی خبرگزاری مهر

سیاسی خبرگزاری مهر

دقایقی پیش جلسه علنی صبح امروز مجلس به اتمام رسید و در جلسه نوبت عصر ادامه بررسی کلیات لایحه برنامه هفتم توسعه در دستورکار خواهد بود.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: جلسه مشترکی بین مجلس و دولت برگزار شد و برآورد آن جلسه این بود که شاکله لایحه برنامه هفتم توسعه تغییر نکرده است.

هرکس در مقابل امر به معروف و نهی از منکر شرعی و قانونی در خصوص عفاف و حجاب، حرکات غیرمتعارف انجام داده یا توهین یا پرخاش کند، به جزای نقدی درجه پنج محکوم می‌گردد.

مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی لایحه عفاف و حجاب وظایفی را برای سازمان صدا و سیما در نظر گرفته است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: دولت در تدوین لایحه برنامه هفتم توسعه به مسئله‌محوری توجه کرده و دغدغه اصلی ما آن است که این برنامه قابلیت اجرا داشته باشد.

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: افزایش سرمایه بانک ایران و مصر هم به زودی رخ می‌دهد.

قم - رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح گفت: دشمنان در روزهای گذشته وعده داده بودند کشور را به آشوب می کشند که با هوشیاری ملت و نیروهای مسلح توطئه آنان ناکام ماند.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه گفت: مجلس در جریان بررسی لایحه برنامه هفتم تمام تلاش خود را به کار گرفت تا به دولت بار مالی تحمیل نشود و دولت دچار کسری بودجه نشود.

امروز گزارش کمیسیون تلفیق در مورد لایحه برنامه هفتم توسعه در دستورکار مجلس شورای اسلامی قرار گرفت که نمایندگان با کلیات آن موافقت کردند.

مطابق با لایحه عفاف و حجاب، وزارت کشور موظف است در مجوز تشکل‌های اجتماعی مروج یا مبلغ بی‌حجابی بازنگری کند و شرایط لغو مجوز چنین تشکل‌هایی هم مشخص شده است.

با اصرار مجلس بر مصوبه قبلی خود در طرح تمدید قانون برنامه ششم توسعه، این طرح جهت رفع اختلاف میان مجلس و شورای نگهبان به مجمع تشخیص مصلحت نظام ارجاع می‌شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: سرزندگی و بالندگی انقلاب اسلامی مرهون مجاهدت جوانانی است که جان شیرین خود را فدا کردند تا خواب شیرین کودکان این کشور بر هم نخورد.

دقایقی پیش جلسه علنی مجلس آغاز شد و بررسی گزارش کمیسیون تلفیق درباره لایحه برنامه هفتم توسعه کشور در دستورکار قرار گرفت.

کرمانشاه - معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه از آغاز به‌کار نمایشگاه توانمندی‌های صنعت دفاعی در کرمانشاه از پنجم مهر ماه خبر داد.

سفارت ایران در جمهوری آذربایجان نقل و انتقالات نظامی ازسوی ایران به مناطق مرزی شمالغرب کشور را تکذیب کرد.

فواد حسین، وزیر امور خارجه عراق ظهر امروز مورد استقبال حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان قرار گرفت.