پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

سیاسی خبرگزاری مهر

سیاسی خبرگزاری مهر

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها از حضور وزیر کشور در جلسه امروز این کمیسیون برای پاسخ به سوالات نمایندگان خبر داد.

رئیس کمیسیون برنامه و مجلس گفت: این کمیسیون در جلسه عصر امروز خود با طرح دوفوریتی تمدید اجرای قانون برنامه ششم توسعه تا پایان سال موافقت کرد.

وقتی دیدار پر شور مردم سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی با رهبر انقلاب در حسینیه امام خمینی، اینگونه عوامل من‌وتو را عصبی و مجبور به گاف می‌کند!

صفر سالاری بزرگمرد بلوچ، که چند روز پیش در یک فیلم از آرزوی خود، دیدار با رهبر انقلاب گفته بود امروز به آرزویش رسید.

رهبر انقلاب در دیدار با مردم سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی فرمودند: اگر مصوبات سفر استانی اوائل دهه 80 را دولت‌ها عمل می‌کردند امروز چهره سیستان و بلوچستان فرق میکرد.

کنعانی سخنگوی وزارت امورخارجه گفت: همکاری در حوزه‌های گوناگون مثل ورزشی، هنری گردشگری و... با فدراسیون روسیه برقرار است.

وزیر کشور با اشاره به ضرورت حضور فرمانداران در صحنه اجتماعی «مردمی و در کنار مردم بودن» را از ویژگی‌های اصلی فرمانداران دولت سیزدهم دانست و گفت: این ویژگی از ملاک‌های ارزیابی فرمانداران است.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی از تحویل نامه کتبی معرفی کیومرث هاشمی، وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان به مجلس شورای اسلامی خبر داد.

دومین جلسه شورای عالی سینما به ریاست معاون اول رئیس‌جمهور برگزار شد، پس از بررسی اقدامات انجام شده در خصوص مصوبات اولین جلسه این شورا، مصوباتی در راستای توسعه سینمای کشور مورد بحث قرار گرفت.

معاون سیاسی وزارت امور خارجه بابیان اینکه خط قرمز نقد سیاست خارجی، منافع ملی است، نه افراد و دستگاه‌ها، گفت: دولت سیاست خارجی را موضوعی ملی می‌داند.

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس با بیان اینکه اثر چندانی از اقتصاد هوشمند و دانش بنیان در لایحه برنامه هفتم دیده نمی‌شود، گفت: این برنامه همچنان در موج صنعتی و بدون ورود به موج دانایی باقی مانده است.

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: تا به حال اگر توانسته‌ایم از تمام توطئه‌های داخلی و خارجی موفق خارج شویم، براساس تفکر جهادی و انقلابی رزمندگان و مردم ایران بوده است.

رهبر معظم انقلاب فرمودند: آن کسانی که امنیت ملی را تهدید میکنند دشمن ملت‌اند برای دشمن کار میکنند چه بفهمند خودشان چه نفهمند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور از معرفی کیومرث هاشمی به عنوان وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان به مجلس خبر داد.

شبکه 14 رژیم صهیونیستی، مقامات ارشد ایران و دانشمندان هسته‌ای و فرماندهان سپاه را جز هدفهای تروری برشمرد که رئیس موساد تهدید کرده است.