چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403

فرهنگی خبرگزاری مهر

فرهنگی خبرگزاری مهر

جایزه دکتر حدیدی توسط انجمن علمی زبان و ادبیات فرانسه تاسیس شد. دبیری نخستین دوره این جایزه را روح‌الله حسینی برعهده خواهد داشت.

دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی با صدور پیام تسلیتی درگذشت کونیکو یامامورا را تسلیت گفت.

نیشابور رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ورود حضرت ثامن الحجج (ع) به خاک ایران، با تدبیر و سیاست حکیمانه ایشان به منشأ برکت برای ایران و قدرت دین و تشیع تبدیل شد.

همایش کارکردهای اجتماعی و تربیتی ادبیات عاشقانه با حضور چهره‌های ادبی و روانشناسی، روز دوشنبه 13 تیر در فرهنگسرای خانواده برگزار می‌شود.

مراسم بزرگداشت و وداع با کونیکو یامامورا (سبا بابایی) امروز شنبه 11 تیر برگزار می‌شود.

بازی ضد صهیونیستی شوالیه‌های الاقصی منتشر شد و روی فروشگاه استیم قرار گرفت.

حیدرخان از انقلابیون ایران بود که در دوران مشروطه نقشی جدی ایفا کرد. او در دوران تبعید خود در اروپا با لنین آشنا شد. با دعوت لنین در کمینترن سخنرانی کرد. متن نطق او در این گزارش آمده است.

محسن مومنی شریف گفت: روایت شهدای خارجی دفاع مقدس ناگفته مانده است. مثلا یکی از آن ها جوانی آلمانی است که برای حضور در جبهه پدر و مادرش را مجاب کرد.

اصفهان_ شهردار منطقه یک اصفهان از ساماندهی شرایط باغ و مقبره صائب خبر داد.

اصفهان_ یک ایران‌شناس پاکستانی گفت: صائب اگر در ایران غریب است، اما در شبه قاره هند، پاکستان، تاجیکستان و افغانستان غریب نیست و پیروان بسیار زیادی دارد.

بدون تعارف با اسیر ایرانی زندان ابوغریب که تصاویر شکنجه‌شدن‌هایش معروف شده بود اما تاکنون مصاحبه‌ای نکرده بود را در این فیلم مشاهده می کنید.

میلاد عرفان‌پور، جدیدترین سروده خود را درباره کونیکو یامامورا (سبا بابایی)، تنها مادر ژاپنی شهید دفاع مقدس منتشر کرد.

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی با صدور پیامی درگذشت سبا بابایی (یونیکو یامامورا) مادر شهید ژاپنی را تسلیت گفت.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی درگذشت سبا بابایی مادر تنها شهید ژاپنی دفاع مقدس را تسلیت گفت و مادران شهدا را پرورش دهندگان اسطوره های فداکاری عنوان کرد.

رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران در پیامی درگذشت سبا بابایی مادر ژاپنی شهید محمد بابایی را تسلیت گفت.

شماره300 ماهنامه دریانوردی وزندگی در بنادر ایران باپرونده‌ای ویژه جزیره خارگ منتشر شد. مدیرکل دریانوردی بوشهر دراین شماره از آمادگی بندر بوشهر برای پشتیبانی ازتردد مسافران جام جهانی می‌گوید.