چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403

فرهنگی خبرگزاری مهر

فرهنگی خبرگزاری مهر

5سال از افتتاح باغ کتاب تهران می‌گذرد و در این‌پنج‌سال امکانات و خدماتی به اهالی کتاب و فرهنگ ارائه شده که قابل بررسی هستند.

مراسم رونمایی از بسته آموزشی کارکردهای اجرایی (تنظیم هیجان و بازداری پاسخ) روز سه‌شنبه 14 تیر در دورهمی جمعی از اهالی فرهنگ و رسانه در فرهنگسرای رسانه برگزار می‌شود.

مراسم تشییع کونیکو یامامورا (سبا بابایی) امروز یکشنبه 12 تیرماه با حضور چهره‌های فرهنگی و سیاسی و با بدرقه مردم برگزار شد.

رشت - کتاب تذکره شاعران پایداری استان گیلان با عنوان «افق قاف» منتشر شد.

کتاب «1400 نکته و اندیشه ناب مدیریتی» توسط انتشارات مرسل منتشر شد.

رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی گفت: بانو کونیکو یامامورا (بابایی) در فعالیت‌های بسیار زیادی حضور پیدا کرد و به طور کامل یک زندگی کاملاً مملو از مناسک و معارف اسلامی داشت.

مجموعه کارگاه‌های بازی محور کودک توانمند ویژه گروه سنی 5 تا 9 سال به‌زودی در فرهنگسرای سرو برگزار می‌شود.

مفهوم خانه، با ویژگی‌هایی چون امنیت و احساس آرامش توصیف می‌شود موضوعی که در خانه‌های اشتراکی که به خصوص دارای فرزند دختر هستند مورد تردید قرار می‌گیرد.

دبیر یازدهمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس گفت: بیش از 400 اثر در حوزه پوشاک اجتماع بانوان به جشنواره ارسال شده است.

کرسی ترویجی «بررسی نسبت علم الهی با معلوم از منظر عرفانی و صدرایی» روز دوشنبه 13 تیر به‌صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود.

رمان «خیرگی» نوشته علیرضا سیف‌الدینی توسط نشر نیماژ منتشر شد.

فیلمی از مراسم تشییع پیکر مادر شهید بابایی بانو کونیکو یامامورا را مشاهده می کنید.

«مأمور مخفی شماره 47» یک بازی در سبک مخفی کاری و زاویه دید سوم شخص است که سال 2021 توسط شرکت IO-Interactive به بازار عرضه شده است.

شایستگان تقدیر سی‌ونهمین دوره جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران، سه‌شنبه 14 تیر با حضور وزیر ارشاد و جمعی از اهالی قلم و فرهنگ تجلیل می‌شوند.

معراج شهدای تهران، برخلاف همیشه، دیشب میزبان پیکر مطهر یک زن بود، زنی از ژاپن که مادر شهید ایرانی محمد بابایی است.

کتاب «شناخت شریعت: فقه اسلامی در دهکده جهانی» اثر محمد کشاوجی و رفیق عبدالله و ترجمه نورالدین الله‌دینی توسط نشر نامک منتشر شد.