جمعه 10 فروردین 1403

ورزشی خبرگزاری مهر

ورزشی خبرگزاری مهر

محمدابراهیم امامی داور بین‌المللی افتخاری اتحادیه جهانی کشتی با دعوت این اتحادیه در رقابت‌های جهانی بلگراد حضور خواهد یافت.

دروازه‌بان ملی پوش باشگاه پرسپولیس در تلاش است تا با وجود مصدومیت فرصت تقابل دوباره با ستاره های فوتبال دنیا در النصر عربستان را از دست ندهد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به شرایط این تیم برای بازی با النصر عربستان گفت: اغراق از اسامی ستاره های نمایندهخ عربستان کمکی به پرسپولیس نمی کند.

رضا درویش گفت: بیرانوند به بازی با النصر می‌رسد.

در شبی که پرتغال، رونالدو را به دلیل سه کارت بودن در اختیار نداشت به اقتدار خود در گروه J انتخابی یورو 2024 ادامه داد و موفق شد لوکزامبورگ را با نتیجه 9-0 درهم بکوبد.

کشتی‌گیران آزادکار ایران 4 روز دیگر در آوردگاه جهانی صربستان باید به مصاف رقبای خود بروند.

در پی سخنان بی‌پایه و سراسر کذب مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در یک برنامه تلویزیونی شبکه سوم سیما در بامداد سه‌شنبه، باشگاه سپاهان از وی به کمیته اخلاق شکایت کرد.

سرمربی تیم ملی ژیمناستیک اعلام کرد در صورت موافقت کشور چین یک ورزشکار دیگر در بازی‌های آسیایی هانگژو به ترکیب تیم اضافه خواهد شد.

کارشناس فوتبال کشورمان با بیان اینکه تیم ملی نیاز به بازی با تیم‌های درجه یک دنیا دارد گفت: بازی با تیم‌های ضعیف و درجه دوم اروپایی سودی برای تیم ملی ایران ندارد.

جواد نکونام سرمربی تیم استقلال گفت: من به خطیر بازیکن معرفی کردم و گفت استراماچونی این بازیکن را تایید نکرده است، من سرمربی استقلال هستم چرا باید از استراماچونی استعلام بگیرید؟

در مسابقات جهانی وزنه‌برداری که در عربستان درحال برگزاری است، میرمصطفی جوادی وزنه‌بردار وزن 89 کیلوگرم ایران با مهار وزنه 215 کیلویی طلای دو ضرب و مجموع را از آن خود کرد.

مصطفی میرجوادی وزنه‌بردار دسته 89 کیلوگرم در جریان رقابت‌های جهان قهرمان شد.

مسابقات وزنه برداری قهرمانی جهان در بخش مردان، برای ایران با ناکامی حسین سلطانی وزنه‌بردار دسته 81کیلوگرم آغاز شد.

دور جدید اردوی آماده سازی تیم ملی بسکتبال با غیبت دو بازیکن از 13 بازیکن دعوت شده آغاز شد.

عابد حقدادی رئیس فدراسیون ژیمناستیک برای اینکه تیم با ترکیب کامل 5 نفره به مسابقات بازی های آسیایی هانگژو اعزام شود از حضور در این رقابت‌ها انصراف داد.

عملکرد دوگانه رئیس فدراسیون فوتبال با زیرمجموعه اش نشان از بی تدبیری آنها برای حل موضوع حق پخش تلویزیونی دارد.