پنج‌شنبه 3 آبان 1403

ورزشی خبرگزاری مهر

ورزشی خبرگزاری مهر

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای مربوط به بازی پرسپولیس و استقلال را منتشر کرد.

سردار آزمون ملی‌پوش فوتبال ایران نسبت به برد تاریخی بینامین فرجی مقابل رنکینگ اول تنیس روی میز جهان واکنش نشان داد.

ملی‌پوش 14 ساله تنیس روی میز ایران با اشاره به بردی که در مسابقات قهرمانی آسیا برابر نفر اول جهان به دست آورد، گفت: این نتیجه و عملکردی که داشتم، برای خودم قابل باور نبود.

مومنی معاون دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: تا فردا ساعت 14 باید گزینه‌های مورد نظر خودمان برای میزبانی از قطر را به فیفا اعلام کنیم. دوبی، تاشکند و جابجایی بازی با قطر گزینه‌های پیش روی ماست.

تیم‌های ملی هی‌بال مردان و زنان ایران در نخستین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا حضور خواهند داشت.

معاون دبیرکل فدراسیون فوتبال توضیحاتی درباره بازی تیم ملی ایران مقابل قطر در کشور ثالث ارائه کرد.

تیم ملی تنیس روی میز زنان ایران نتیجه چهارمین دیدار خود در رقابت های قهرمانی آسیا را به مالزی واگذار کرد.

مدیر تیم فوتبال جوانان ایران گفت: معتقدیم بازیکنان رده جوانان در سن بسیار حساسی هستند که غالب اصلی آنها در حال شکل گیری است که کارهای فرهنگی و زندگی اجتماعی نیز مورد توجه قرار دارد.

سرمربی تیم تکواندو دختران گفت: یکی از سخت‌ترین تورنمنت‌ها را با بهترین عملکرد به پایان رساندیم و واقعا رسیدن به عنوان قهرمانی در جایی که تکواندو یک رشته سنتی است، حلاوت و شیرنی خاصی دارد.

فدراسیون فوتبال عربستان خواستار برگزاری بازی استقلال و النصر عربستان در لیگ نخبگان در کشور ثالث شد.

مدیرفنی کشتی مازندران معتقد است اگر عبدالرشید سعدالله‌یف کشتی‌گیر روس از آمادگی بالایی برخوردار باشد کار کامران در مسابقات جهانی اوزان غیرالمپیکی با توجه به حریفانش سخت خواهد بود.

فدراسیون فوتبال ایران با ارسال نامه رسمی به AFC ضمن اعتراض به تصمیم اتخاذ شده برای برگزاری دیدار برابر قطر در کشور ثالث، سه پیشنهاد خود در این زمینه را مطرح کرد.

به گفته سرمربی تیم بسکتبال نفت، این تیم بعد از حل و فصل مشکلات داخلی ایجاد شده به تمرینات بازگشته اگرچه بازیکنان از آمادگی بالایی که داشتند، دور شده‌اند.

کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه‌ای رسمی اعلام کرد دیدار ایران و قطر باید در کشور ثالث برگزار شود.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با حضور در وزارت ورزش با احمد دنیامالی وزیر ورزش دیدار و گفت و گو کرد.

تیم ملی تنیس روی میز مردان ایران نتیجه نخستین دیدار خود در مسابقات قهرمانی آسیا را به چین، تیم اول رنکینگ جهانی واگذار کرد.