پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

ورزشی خبرگزاری مهر

ورزشی خبرگزاری مهر

برخی بازیکنان تیم ملی فوتبال در آستانه دیدار تیم امید برابر ازبکستان بازیکنان این تیم را به ارائه نمایش قوی و کسب پیروزی تشویق کرده اند.

تمرین تیم ملی فوتبال ایران صبح روز بازی دوستانه مقابل آنگولا برگزار شد.

سنندج - دبیر فدراسیون بسکتبال گفت: اسپانسر جدید فدراسیون بسکتبال به زودی معرفی می شود و هیئت های استانی از این امر منتفع خواهند شد.

سیدمحمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش با حضور در اردوی تیم ملی کشتی، با رئیس فدراسیون، کادر فنی و ملی‌پوشان دیدار کرد.

کمیته پاراوزنه‌برداری IPC در گزارشی با عنوان «مرور بهترین لحظات رقابت‌های قهرمانی جهان 2023 - دبی»، بر جای خالی مرحوم سیامند رحمان در این رقابت‌ها تاکید داشت.

تیم فوتبال استقلال تهران در دیداری تدارکارتی با نفت آبادان بازی خواهد کرد.

به علت شکایت تیم گوای هند، برای پست اینستاگرامی پیج پرسپولیس، بازی پرسپولیس - النصر بدون تماشاگر برگزار خواهد شد!

محمود خسروی‌وفا رئیس کمیته ملی المپیک به دلیل تصادف و اقدامات پزشکی در مراسم تجلیل از قهرمانان و بدرقه کاروان اعزامی به بازی‌های آسیایی غیبت داشت.

نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) به منظور نصب و راه‌اندازی سیستم داور ویدئویی (VAR) پنجشنبه به ایران سفر می‌کنند.

ملی‌پوش وزنه‌برداری که نخستین مدال طلای ایران در مسابقات قهرمانی جهان را کسب کرد، تاکید دارد که کسی تصور نمی‌کرد بتواند در مجموع صاحب مدال طلا شود.

تهران - استاندار تهران از آمادگی استانداری برای بازسازی ورزشگاه آزادی خبر داد و گفت: مردم متقاضی حضور در بازی‌های ملی هستند.

کادر فنی تیم ملی تکواندو ترکیب این تیم برای حضور در بازی‌های آسیایی را نهایی کرد.

کنفدارسیون فوتبال آسیا قضاوت دیدار دو تیم پرسپولیس و النصر عربستان در هفته اول لیگ قهرمانان 2023 آسیا را به داوری از ازبکستان سپرد.

ستاد ملی مبارزه با دوپینگ (نادو) یک ورزشکار از هر یک از رشته های وزنه برداری و جودو را به دلیل استفاده از داروی ممنوعه محروم کرد.

کیش - رئیس انجمن موج سواری ایران گفت: تیم‌های ملی بانوان و آقایان استندآپ پدل برد جمهوری اسلامی ایران قبل از اعزام به مسابقات جهانی، در جزیره کیش اردو زد.

کارشناس بسکتبال تاکید دارد که تیم ملی در جام جهانی با هر مربی و شرایط دیگری هم نمی توانست معجزه کند اما برای بازی های آسیایی باید در دفاع بهتر شویم.