پنج‌شنبه 3 آبان 1403

ورزشی خبرگزاری مهر

ورزشی خبرگزاری مهر

باشگاه استقلال در مورد آخرین وضعیت انتخاب سرمربی جدید تیم فوتبال لین باشگاه اطلاعیه ای صادر کرد.

یک استاد دانشگاه و جراح زانو، در پاسخ به این سوال که چرا فوتبالیست ها مکرر دچار پارگی رباط صلیبی می شوند، توضیحاتی داد.

داور بین‌المللی تیراندازی معتقد است که تعداد داورهای زن در سطح آسیا خیلی کم است ولی با این حال کنفدراسیون آسیا خیلی تمایل دارد حمایت ویژه‌ای از این بخش داشته باشد.

رئیس فدراسیون چوگان گفت: حقیقت این است که ما اصلاً تمرکزمان روی المپیک نبوده و نیست هدفمان این است که بتوانیم در سایر مسابقاتی که در آینده نزدیک در پیش داریم موفق شویم.

سرمربی سابق تیم ملی والیبال ایران از وضعیت لیگ برتر بانوان انتقاد کرد و گفت: باشگاه‌ها نسبت به تیمداری در لیگ بانوان تمایل ندارند و این شرایط باعث شده بازیکنان ملی‌پوش بلاتکلیف بمانند.

ملی پوش پرتاب وزنه با بیان این که همه شرایط باید برای یک ورزشکار فراهم شود، گفت: طی صحبت‌هایی که با فدراسیون داشتم اعلام کردم دوست دارم با مربی ایرانی و شخصی خودم تمرین کنم.

کارشناس فوتبال با اشاره به نوسانی که پرسپولیس دارد، گفت: وقفه ای که در بازی های لیگ برتر به دلیل مسابقات فیفادی به وجود آمد باعث می شود تا بازیکنان و کادرفنی تیم به انسجام بیشتری برسند.

وکیل بیرانوند در برنامه فوتبال برتر گفت: صحبت‌های موکلم (درمورد الحاقیه و شیرینی 5 میلیاردی) از سر فشار بوده؛ هر کسی خطایی مرتکب شود باید پاسخ و بازخواستش را بدهد.

حسین وفایی موفق شد نخستین دیدار خود در رقابت های اسنوکر ووهان را با برتری مقابل حریف ایرلند شمالی به پایان برساند.

هافبک تیم ملی فوتبال ازبکستان در حاشیه تمرینات این تیم به نبود سرکو کاتانچ اشاره کرد و گفت: ما با مربیان آشنا هستیم و سال ها کنار هم کار کردیم و مشکلی از این بابت نیست.

تیم ملی تنیس روی میز زنان ایران با کسب دومین در مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی آسیا موفق به صعود از این مرحله شد.

وینگر تیم ملی فوتبال ازبکستان و باشگاه پرسپولیس در تمرین امروز تیم ملی کشورش حضور نیافت.

نخستین جلسه تمرینی تیم ملی فوتبال برای دیدار با تیم های ملی ازبکستان و قطر در مرحله انتخابی جام جهانی 2026 عصر امروز برگزار شد.

هفته نخست رقابتهای لیگ برتر هندبال مردان با برتری مدعیان به پایان رسید.

نخستین همایش ملی صلح و ورزش با حضور مسئولان کمیته ملی المپیک، جمعی از روسای فدراسیون ها، شرکت کنندگان همایش و برگزیدگان در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

کاپیتان تیم ملی فوتبال ازبکستان گفت: ما و بازیکنان ایران به هم احترام می گذاریم و امیدوارم نتیجه خوبی مقابل این تیم بگیریم.