پنج‌شنبه 19 مهر 1403

مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان سمنان تمدید شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان سمنان تمدید شد

سمنان - ایرنا - رئیس سازمان بسیج رسانه استان سمنان گفت: مهلت ارسال آثار به چهارمین جشنواره تولیدات رسانه‌ای ابوذر استان، با توجه به درخواست فعالان رسانه‌ای، تا پنجم آذر 99 تمدید شد.

به گزارش ایرنا، علی مسلمان روز شنبه به رسانه ها ابراز داشت: فعالان رسانه ای استان سمنان می توانند آثار خود را در قالب های مصاحبه، تیتر، یادداشت، مقاله، گزارش، مستند رادیویی و تلوزیونی، موشن گرافیک، اینفوگرافیک، پادکست، عکس، کاریکاتور و فیلم 100 ثانیه ای به نشانی @Aboozarfest4 تا پنجم آذر 99 ارسال کنند.

وی با اشاره به اینکه این جشنواره در 11 موضوع و 15 قالب رسانه ای برگزار می شود افزود: همه فعالان رسانه ای استان سمنان می توانند در موضوعات جهش تولید و اقتصاد مقاومتی، بصیرت و دشمن شناسی و مبارزه با تروریسم آثار خود را ارسال کنند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان تصرییح کرد: مبارزه با آسیب های اجتماعی، کرونا، کمک مومنانه، مدافعان سلامت، مسئولیت اجتماعی، دستاوردهای انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه اقدام، بصیرت و امیدآفرینی، مقاومت و مکتب سلیمانی و بخش ویژه چهل سالگی دفاع مقدس نیز از دیگر موضوعات چهارمین جشنواره تولیدات رسانه‌ای ابوذر استان سمنان است.

مسلمان ادامه داد: علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 02333434328 تماس بگیرند.

چهارمین جشنواره تولیدات رسانه‌ای ابوذر استان سمنان با همکاری سازمان بسیج رسانه استان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، خانه مطبوعات، حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی، جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی و بسیج هنرمندان استان سمنان برگزار می‌شود.

متقاضیان با دریافت و تکمیل فرم ثبت نام از طریق شبکه‌های اجتماعی به نشانی Aboozarfest@ آثار خود را به صورت مجازی به نشانی Aboozarfest4@ ارسال و یا به صورت پستی و حضوری به دبیرخانه جشنواره در سمنان واقع در بلوار نهضت، بلوار دهخدا خیابان رسانه، ساختمان بسیج اقشار تحویل دهند.

مهلت قبلی ارسال آثار به این جشنواره 15 آبان بود.

*س_برچسب‌ها_س*