دوشنبه 16 مهر 1403

مهلت ارسال آثار به جشنواره مقاومت در زنجان تمدید شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
مهلت ارسال آثار به جشنواره مقاومت در زنجان تمدید شد

زنجان - ایرنا - مسوؤل سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان گفت: مهلت ارسال آثار به جشنواره فیلم مقاومت زنجان تا 19 شهریور ماه جاری تمدید شد.

سید سجاد موسوی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این جشنواره فیلم از امسال به صورت استانی برگزار می‌شود که در مرحله اول آثار هنرمندان در استان‌ها بررسی شده و سپس آثار برگزیده‌ها به جشنواره کشوری راه خواهند یافت.

وی یادآور شد: مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا 31 مرداد بود که با توجه به استقبال خوب هنرمندان، زمان ارسال آثار تا 19 شهریور ماه تمدید شد.

موسوی اظهار داشت: هنرمندان علاقه‌مند می‌توانند تولیدات خود را در قالب فیلم کوتاه، بلند و مستند در قالب 15 محور تعیین شده به دبیرخانه جشنواره ارسال کرده و یک نسخه از آن را به صورت حضوری به دبیرخانه این جشنواره در فرهنگسرای امام خمینی (ره) زنجان تحویل دهند.

مسوؤل سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان، همچنین از تولید 2 فیلم کوتاه با حمایت بسیج هنرمندان استان زنجان خبرداد و گفت: تاکنون آثاری در قالب‌های فیلم کوتاه و فیلمنامه به این جشنواره ارسال شده است.

موسوی افزود: مهلت ارسال آثار به بخش دوم این جشنواره نیز در قالب بخش نوشتاری تا پایان مهر ماه تمدید شده است و علاقه‌مندان می توانند در خصوص موضوعات اعلام شده آثار خود را به این جشنواره ارسال کنند.

وی با بیان اینکه اختتامیه جشنواره مقاومت استانی، هفته دفاع مقدس امسال در استان زنجان برگزار می‌شود، ادامه داد: منتخبان این جشنواره در جشنواره ملی که آذر ماه برگزار می‌شود، رقابت خواهند کرد.

*س_برچسب‌ها_س*