دوشنبه 16 مهر 1403

مهلت ثبت نام دانشجویان جهادگر در «عهد خدمت» امروز به پایان می‌رسد

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
مهلت ثبت نام دانشجویان جهادگر در «عهد خدمت» امروز به پایان می‌رسد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جریان فراگیر حضور دانشجویان جهادگر در مناطق کم برخوردار، از نیمه دوم تیرماه در سراسر استان‌های کشور آغاز شده است و در روند این اقدام 25 هزار دانشجو در عرصه‌های مختلف عمرانی، سلامت، آموزشی، فرهنگی و اقتصادی به خدمت رسانی مشغول خواهند شد. بسترسازی‌های لازم جهت اجرای این طرح خدمت رسانی به همت معاونت عملیات جهادی سازمان بسیج دانشجویی صورت پذیرفته...

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جریان فراگیر حضور دانشجویان جهادگر در مناطق کم برخوردار، از نیمه دوم تیرماه در سراسر استان‌های کشور آغاز شده است و در روند این اقدام 25 هزار دانشجو در عرصه‌های مختلف عمرانی، سلامت، آموزشی، فرهنگی و اقتصادی به خدمت رسانی مشغول خواهند شد.

بسترسازی‌های لازم جهت اجرای این طرح خدمت رسانی به همت معاونت عملیات جهادی سازمان بسیج دانشجویی صورت پذیرفته و جهادگران تحت عنوان قرارگاه " عهد خدمت " ساماندهی خواهند شد.

لازم به ذکر است در فصل گذشته عهد خدمت بالغ بر 14 هزار دانشجوی جهادگر در 74 نقطه هدف از مناطق کمتربرخوردار در ایام نوروز به فعالیت خدمت رسانی پرداختند.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می‌توانند به پایگاه اطلاع رسانی جهادگران به آدرس Jahadgaran.org مراجعه نمایند.

مهلت ثبت نام دانشجویان جهادگر در «عهد خدمت» امروز به پایان می‌رسد 2