شنبه 29 اردیبهشت 1403

مهلت ثبت نام در آزمون پذیرش دستیاری دوره فلوشیپ تمدید شد

خبرگزاری مهر مشاهده در مرجع
مهلت ثبت نام در آزمون پذیرش دستیاری دوره فلوشیپ تمدید شد

مهلت ثبت نام در آزمون پذیرش دستیار دوره های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) سال 1401 به مدت دو روز تمدید شد.

مهلت ثبت نام در آزمون پذیرش دستیار دوره های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) سال 1401 به مدت دو روز تمدید شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مرکز سنجش آموزش پزشکی مهلت ثبت نام در آزمون پذیرش دستیار دوره های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) سال 1401 را به مدت دو روز تمدید کرده است و متقاضیان می توانند از شنبه 24 اردیبهشت تا ساعت 24 یکشنبه 25 اردیبهشت 1401 نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

آزمون پذیرش دستیار دوره های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) سال 1401 روز پنجشنبه 12 خرداد برگزار می شود و داوطلبان می توانند در روزهای 10 و 11 خرداد کارت ورود به جلسه را دریافت کنند.

کارت ورود به جلسه آزمون پذیرش دستیار دوره های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) سال 1401 در روزهای سه شنبه و چهارشنبه 10 و 11 خردادماه 1401 از طریق دانشگاه های علوم پزشکی متولی برگزاری آزمون توزیع می شود.

آزمون کتبی (به صورت کاغذی و غیرمتمرکز و در برخی موارد به صورت الکترونیک) روز پنجشنبه 12 خرداد 1401 رأس ساعت 9 صبح برگزار می شود.

پس از برگزاری آزمون، بررسی به اعتراضات آزمون کتبی روز جمعه 13 خرداد از طریق دانشگاه های متولی برگزاری آزمون صورت می گیرد.

آزمون شفاهی تمامی رشته ها در روزهای 16 تا 18 خردادماه 1401 برگزار می شود.

در صورت نیاز، امکان ادامه فرآیند برگزاری مرحله شفاهی آزمون از تاریخ 21 تا 23 خرداد وجود خواهد داشت.

کلیه دانشگاه ها به مدت 2 هفته پس از برگزاری و اتمام مرحله شفاهی آزمون موظف هستند اعتراضات آزمون شفاهی را بررسی کنند.

نتیجه نهایی بعد از بررسی های لازم توسط دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی با رعایت مقررات از طریق دانشگاه های متولی برگزاری آزمون اعلام می شود.

اطلاع رسانی زمان و مکان برگزاری مرحله شفاهی آزمون توسط دانشگاه های متولی برگزاری آزمون خواهد بود.

دانشگاه های علوم پزشکی مجری برنامه آموزشی موظف هستند پس از اطلاع رسانی به داوطلبین در تاریخ مشخص شده نسبت به دریافت اعتراضات مرحله شفاهی آزمون، بررسی اعتراضات توسط گروه های تخصصی و نیز اعمال نتایج آن اقدام کنند. پس از آن هیچ گونه اعتراضی از سوی دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی قابلیت بررسی نخواهد داشت.