چهارشنبه 18 مهر 1403

مهلت رفع نقص اطلاعات در سامانه ملی مسکن فرهنگیان تمدید شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
مهلت رفع نقص اطلاعات در سامانه ملی مسکن فرهنگیان تمدید شد

یاسوج - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: 20 خردادماه 1399 آخرین مهلت رفع نقص و تکمیل اطلاعات از سوی معلمان این استان در سامانه ملی مسکن فرهنگیان به نشانی اینترنتی maskan.medu.ir است.

هادی زارع پور روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: آن عده از معلمان کهگیلویه و بویراحمد که متقاضی دریافت مسکن بوده و دارای نقص اطلاعات هستند باید تا تاریخ اعلام شده در این سامانه ملی نام نویسی و اطلاعات خود را تکمیل کنند.

وی افزود: این موضوع شامل تمامی معلمان متقاضی دریافت مسکن کهگیلویه و بویراحمد اعم از شاغل یا بازنشسته است.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: پس از این تاریخ امکان هیچگونه تغییر در اطلاعات وارد شده معلمان استان در سامانه ملی مسکن فرهنگیان امکانپذیر نیست.

زارع پور عنوان کرد: برخی معلمان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل شیوع بیماری کرونا و تعطیلی مدارس از فعال بودن سامانه ملی نام نویسی مسکن فرهنگیان تا 20 فروردین ماه 1399 بی اطلاع بوده و متقاضی تمدید زمان آن شدند.

وی ابراز داشت: با توجه به درخواست های مکرر این عده از معلمان کهگیلویه و بویراحمد پیگیری ها و رایزنی های لازم برای تمدید زمان رفع نقص و تکمیل اطلاعات آنان در سامانه ملی مسکن فرهنگیان فراهم شد.

افزون بر 9 هزار معلم مرد و زن کار تدریس به بیش از 161 هزار دانش آموز پسر و دختر مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم کهگیلویه و بویراحمد را بر عهده دارند.

*س_برچسب‌ها_س*