شنبه 7 مهر 1403

مهلت 2 هفته‌ای استاندار بوشهر برای تعیین تلکیف پرونده‌های سرمایه‌گذاری در این استان

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
مهلت 2 هفته‌ای استاندار بوشهر برای تعیین تلکیف پرونده‌های سرمایه‌گذاری در این استان

بوشهر - ایرنا - استاندار بوشهر گفت: دستگاه‌های اجرایی مرتبط با درخواست‌های مجوز سرمایه‌گذاری در این استان 2 هفته برای تعیین تکلیف پرونده‌های موجود در سامانه پنجره واحد صدور این مجوزها فرصت دارند.

عبدالکریم گراوند روز چهارشنبه در نشست ستاد سرمایه‌گذاری استان بوشه افزود: با توجه به اهمیت تعیین تکلیف پرونده‌های صدور مجوز سرمایه‌گذاری در این استان و به منظور تسریع در رفع مشکلات متقاضیان و تقویت فضای کسب و کار، ضرورت دارد پرونده‌های موجود در سامانه پنجره واحد صدور مجوزهای استان در کوتاه ترین زمان تعیین تکلیف شود.

وی بیان کرد: تاخیر در تعیین تکلیف این پرونده‌ها، سرمایه‌گذاری و کسب و کار را در استان مختل کرده و موجب گلایه‌مندی متقاضیان از ادارات شده‌است.

گراوند تاکید کرد: در این ارتباط اداره کل امور اقتصادی و دارایی و دیگر دستگاه‌های مرتبط از جمله امور اراضی و منابع طبیعی 2 هفته برای تعیین تکلیف پرونده‌های موجود در سامانه پنجره واحد صدور مجوزهای استان مهلت دارند.

وی افزود: ایجاد سامانه پنجره واحد صدور مجوزهای استان با هدف شفاف سازی، کاهش هزینه و وقت و جلوگیری از مراجعه‌ها به اداره‌های استان است به همین دلیل باید نسبت به تعیین تکلیف پرونده‌های مسکوت مانده در این سامانه اقدام شود.

وی ادامه داد: هر دستگاهی که به دنبال شفاف سازی و سلامت مالی است باید به فعال شدن این سامانه کمک کند.

استاندار بوشهر گفت: مردم از نظام اداری و سیستم گرفتن مجوز و صدور آن گلایه دارند و این گلایه موجب اختلال در اقدامات استان در زمینه رونق کسب و کار می‌شود.

وی یادآورشد: در بخش صنعت، اولویت واگذاری اراضی باید به سمت شهرک‌ها و نواحی صنعتی باشد.

*س_برچسب‌ها_س* *س_پرونده خبری_س*