دوشنبه 9 مهر 1403

مورایس: شناختی از استقلال تاجیکستان نداریم

وب‌گاه مشرق نیوز مشاهده در مرجع
مورایس: شناختی از استقلال تاجیکستان نداریم

ژوزه مورایس امروز در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار با استقلال تاجیکستان حاضر شد و درباره شرایط سپاهان برای این مسابقه صحبت کرد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال سپاهان فردا در شرایطی در دور دوم مسابقات لیگ قهرمانان آسیا میزبان استقلال تاجیکستان خواهد بود که شکست در هفته اول مسابقات و یک تساوی و یک باخت در دو دیدار در لیگ برتر باعث شده تا این تیم مورد انتقاد هواداران قرار بگیرد و روزهای عجیبی را پشت سر بگذارد.

ژوزه مورایس امروز در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این دیدار حاضر شد و در خصوص شرایط تیمش برای این مسابقه صحبت کرد. اظهارات مورایس را در ادامه می‌خوانید:

در ابتدا به اصحاب رسانه خوشامد می‌گویم. تعداد خیلی جذابی از شما اینجا هستند و خیلی زیاد هستید. آخرین باری که من این تعداد را دیدم، در بازی الاتحاد و الهلال بود. خواستم قبل از صحبت درباره بازی در مورد این موضوع صحبت کنم. هفته دوم لیگ قهرمانان آسیاست. در بازی خانگی و در مقابل هواداران خودمان و در شهر خودمان انتظار کسب سه امتیاز از بازی وجود دارد و ما هم همین انتظار را داریم. تیم استقلال تاجیکستان، تیم خوب و باکیفیتی است.

اخیرا لیگ قهرمانان آسیا خیلی ارتقا پیدا کرده و سازمان‌دهی خوبی پیدا کرده و تیم‌ها طبق تکنولوژی و امکاناتی که در اختیار دارند، باکیفیت شده‌اند. متاسفانه تنها مشکلی که ما با آن برخوردیم این بود که دسترسی به اطلاعات از تیم تاجیکستان نداشتیم و هیچ کجا پیدا نمی‌شد. با این حال می‌دانیم که بازیکنان باکیفیتی دارند و تیم ملی باکیفیتی دارند و حتی بازیکنانی دارند که خارج از تاجیکستان بازی می‌کنند که یکی از بازیکنان‌شان در تیم خودمان هستند. به آنها خوشامد می‌گوییم و امیدواریم که نتیجه که می‌خواهیم، به دست بیاوریم. منبع: ورزش سه