یک‌شنبه 15 مهر 1403

موزه‌های استان زنجان بازگشایی شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
موزه‌های استان زنجان بازگشایی شد

زنجان - ایرنا - مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان از بازگشایی موزه‌های این استان خبر داد و گفت: از امروز /15 شهریور / بازدید از موزه‌های استان برقرار است.

امیر ارجمند روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: بازدید از موزه‌های استان زنجان به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و لزوم تلاش برای قطع زنجیره انتقال این بیماری از نیمه اسفندماه سال گذشته ممنوع شده بود.

وی ادامه داد: از زمان شیوع ویروس کرونا موزه‌ها تعطیل بود و در این مدت از طریق فضای مجازی به معرفی و نمایش موزه های زنجان پرداخته شد.

ارجمند خاطرنشان کرد: از امروز /15 شهریور / بازدید از این موزه‌ها با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و در قالب بازدیدهای انفرادی امکان‌پذیر است.

به گزارش ایرنا موزه باستان شناسی و مردان نمکی در عمارت ذوالفقاریو موزه مردم شناسی واقع در بنای تاریخی رختشویخانه در شهر زنجان و موزه پیر احمد در شهر ابهر و موزه سلطانیه از جمله مهمترین موزه های استان زنجان هستند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان گفت: ارائه خدمات حضوری به گردشگران در مجتمع‌های خدمات رفاهی و واحدهای پذیرایی بین‌راهی نیز با رعایت کامل فاصله‌گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود.

*س_برچسب‌ها_س*