یک‌شنبه 8 مهر 1403

موسیقی

موسیقی

وب‌گاه خبر آنلاین

مقوله کنسرت در ایران امروز به قله رسیده است؛ از روزگار نه‌چندان دوری که 400 هزار نفر برای کنسرت، از کشور خارج می‌شدند تا امروز که ماهانه یک میلیون مخاطب ثابت، به تماشای اجراهای زنده موسیقی می‌نشینند، مسیر پرنوسان و دشواری طی شد. گر چه از این نکته‌ها که توسط وزیر فرهنگ هم بیان شد، برداشت اشتباهی صورت گرفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

مراسم اختتامیه شانزدهمین جشنواره ملی موسیقی نواحی ایران با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و اعطای نشان درجه یک هنری به پنج هنرمند پیشکسوت در تالار وحدت تهران برگزار می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تهیه‌کننده برنامه رادیویی «باغ هنر» گفت: بیشترین بازخورد «باغ هنر» از پرداختن به حواشی فرهنگی بوده است. مخاطب دوست دارد هر اتفاق فرهنگی که می‌افتد، نظر برنامه را بداند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رحیمیان گفت: با احترام به آهنگسازان خوب کشورمان قصد داریم که همه آهنگسازان به ویژه جوانان بدون هیچ محدودیتی با ارکستر ملی همکاری داشته باشند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مراسم اختتامیه شانزدهمین جشنواره ملی موسیقی نواحی ایران ساعت 19 روز سه‌شنبه نوزدهم دی با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در تالار وحدت تهران برگزار می‌شود. در این مراسم قرار است 5 هنرمند پیشکسوت نشان درجه یک هنری خود را از وزیر فرهنگ دریافت کنند. شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران در 2 بخش برگزار شد. بخش اول این رویداد به صورت منطقه‌ای طی روز‌های...

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: آیین اختتامیه شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران، با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شامگاه سه‌شنبه 19 دی‌ماه در تالار رودکی برگزار می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به نقل از ستاد خبری شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران، این مراسم با حضور محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین جمعی از مدیران فرهنگی و چهره‌های هنری شامگاه سه‌شنبه 19 دی ماه، از ساعت 19 در تالار رودکی برگزار خواهد شد. در این مراسم قرار است 5 هنرمند پیشکسوت نشان درجه یک هنری خود را از وزیر فرهنگ دریافت...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سومین و آخرین روز مرحله ملی شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران، امروز (18 دی‌ماه) به میزبانی تالار رودکی برگزار خواهد شد.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مرحله «ملی» شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران در حالی عصر روز شنبه شانزدهم دی با هنرنمایی هنرمندان پیشکسوت موسیقی نواحی ایران و استقبال قابل توجه مخاطبان در تالار رودکی تهران آغاز شد، که هنرمندان شرکت‌کننده هم در نشست پژوهشی این رویداد و هم در اجراهای صحنه‌ای قبل از آغاز اجراهای خود نسبت به شهدای حادثه تروریستی کرمان ادای احترام کرده و برای مجروحان...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دومین روز مرحله ملی شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران، امروز (17 دی‌ماه) به میزبانی تالار رودکی برگزار خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل دفتر امور موسیقی وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی همزمان با آغاز مرحله ملی شانزدهمین جشنواره ملی موسیقی نواحی ایران پیامی را منتشر کرد.

وب‌گاه ورزش سه

باشگاه هوتن که امسال به مقام نایب قهرمانی لیگ برتر کشتی آزاد رسید، هنوز با کشتی‌گیران و مربیان خود تسویه حساب نکرده است.

خبرگزاری تسنیم

باشگاه هوتن که امسال به مقام نایب قهرمانی لیگ برتر کشتی آزاد رسید، هنوز با کشتی‌گیران و مربیان خود تسویه حساب نکرده است.

وب‌گاه فرارو

محمدرضا لطفی، نابغه موسیقی ایرانی، اگر زنده بود اکنون باید تولد 77سالگی‌اش را جشن می‌گرفت. لطفی برای اهالی هنر تنها نوازنده و آهنگساز نبود، نامش به مثابه برندی بود که بر اعتبار هر آلبوم، گروه موسیقی و کنسرتی می‌افزود؛ تارنوازی بی‌بدیل که تکنیک و احساس را به شیرین‌ترین شکل ممکن در هم می‌آمیخت تا خالق نغماتی باشد که برای چند نسل خاطره‌ساز باشد. هم‌نوازی او با خوانندگان شهیری، چون محمدرضا...