یک‌شنبه 8 مهر 1403

موسیقی

موسیقی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از امور رسانه‌ای پروژه موسیقایی «چند شب»، سیزدهمین دوره از پروژه موسیقایی «چند شب» شامگاه روز چهارشنبه بیستم دی بعد از چهار سال وقفه در برگزاری این رویداد، با حضور تعدادی از نوازندگان مطرح و شناخته‌شده موسیقی ایرانی و استقبال خوب مخاطبان این حوزه موسیقایی، در تالار رودکی تهران آغاز شد. مجموعه کنسرت‌های «چند شب» به مدیریت افشین معصومی از...

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: مراسم اختتامیه شانزدهمین جشنواره ملی موسیقی نواحی ایران شامگاه سه‌شنبه دوازدهم دی با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در تالار رودکی تهران برگزار شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، تالار وحدت میزبان اجرای دوباره «همراه با خاطره‌ها» توسط ارکستر موسیقی ملی ایران به به آهنگسازی و رهبری ارکستر مجید انتظامی از 15 تا 19 دی ماه بود؛ کنسرتی که با استقبال بی‌سابقه مخاطبان ارکستر موسیقی ملی ایران، موافقت استاد انتظامی و مساعدت ویژه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تمدید شده بود. برگزاری رویداد موسیقایی «همراه با خاطره‌ها» با همکاری مشترک بنیاد...

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: یکی از مهم‌ترین نکاتی که در فضای مجازی موسیقی بیشتر از دیگر مطالب به چشم آمد، واکنش طیف گسترده‌ای از هنرمندان موسیقی به حادثه تروریستی کرمان و آغاز دعوای عجیب و غریب شاعر گروه «چارتار» بود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

آیین اختتامیه شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران با حضور وزیر فرهنگ برگزار و نشان درجه یک هنری به پنج هنرمند پیشکسوت موسیقی نواحی اهدا شد.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی با اهدای نشان هنری درجه یک به پنج هنرمند پیشکسوت به کار خود پایان داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

با اعلام اسامی 33 فیلم راه یافته به چهل و دومین جشنواره فیلم فجر شگفتی‌های جالبی نمایان شد، همچنین نقش پررنگ نهادهای دولتی پررنگ‌تر از قبل به چشم آمد.

خبرگزاری تسنیم

امیرحسین سمیعی مدیرکل دفتر موسیقی معتقد است که موسیقی اقوام فراگیرترین مولفه هویت اجتماعی و در عین حال ارمغان آورِ وحدت است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، تالار رودکی تهران و سالن نشست‌های دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شامگاه روز دوشنبه هجدهم دی میزبان آخرین روز از بخش اجرایی و پژوهشی مرحله دوم شانزدهمین جشنواره ملی موسیقی نواحی ایران در حضور امیرحسین سمیعی مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمد اله‌یاری مدیرعامل بنیاد فرهنگی هنری رودکی، امیرعباس ستایشگر مدیرعامل انجمن موسیقی...

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: 22 فیلم راه‌یافته به بخش سودای سیمرغ چهل‌ودومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر، در حالی اعلام شده‌اند که در کنار نام‌های معتبر و چهره‌های شناخته‌شده، اسامی ناشناخته اما کنجکاوی‌برانگیزی هم به چشم می‌خورد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

امروز، کنسرت در ایران به قله رسیده است و ماهانه یک میلیون مخاطب ثابت به تماشای اجرا‌های زنده موسیقی می‌نشینند.

وب‌گاه مشرق نیوز

22 فیلم راه‌یافته به بخش سودای سیمرغ چهل‌ودومین جشنواره فیلم فجر، در حالی اعلام شده‌اند که در کنار نام‌های معتبر و چهره‌های شناخته‌شده، اسامی ناشناخته اما کنجکاوی‌برانگیزی هم به چشم می‌خورد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه موسیقی ریشه در سنت‌های ما دارد، گفت: تلاش ما این است موسیقی نواحی ایران بیش از پیش در حوزه شنیداری مردم نقش گسترده‌تر و موثرتری را ایفا کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از ستاد خبری شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران، امیر حسین سمیعی مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پس از تماشای اجرا‌های سومین شب این رویداد ملی دراین زمینه اظهار داشت: موسیقی اقوام، فراگیر‌ترین مولفه هویت اجتماعی ما است و در عین کثرت وحدت را برای ما به ارمغان می‌آورد. وی افزود: موسیقی که از دیرباز درلایه‌های زیرین فرهنگی ما...

وب‌گاه خبر آنلاین

مقوله کنسرت در ایران امروز به قله رسیده است؛ از روزگار نه‌چندان دوری که 400 هزار نفر برای کنسرت، از کشور خارج می‌شدند تا امروز که ماهانه یک میلیون مخاطب ثابت، به تماشای اجراهای زنده موسیقی می‌نشینند، مسیر پرنوسان و دشواری طی شد. گر چه از این نکته‌ها که توسط وزیر فرهنگ هم بیان شد، برداشت اشتباهی صورت گرفت.