یک‌شنبه 8 مهر 1403

موسیقی

موسیقی

وب‌گاه عرشه آنلاین

به تازگی اثری از محمدرضا شجریان منتشر شده که گفته می‌شود اجرای خصوصی ترانه «برگ تنهایی» است. در این اثر خسرو آواز ایران اشعاری از سعدی و باباطاهر را در دستگاه دشتی و با همراهی محمد موسوی، نوازنده شناخته‌شده نِی به زیبایی اجرا می‌کند. به تازگی اثری از محمدرضا شجریان منتشر شده که گفته می‌شود اجرای خصوصی ترانه «برگ تنهایی» است. در این اثر خسرو آواز ایران اشعاری از سعدی و باباطاهر را در...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نخستین نمایشگاه صنعت موسیقی در برج میلاد تهران به کار خود پایان داد.

خبرگزاری تسنیم

اختتامیه نخستین نمایشگاه صنعت موسیقی شب گذشته با حضور محمد الهیاری مدیرکل پیشین دفتر موسیقی وزارت ارشاد در برج میلاد برگزار شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رویداد موسیقایی «همراه با خاطره‌ها» به رهبری استاد مجید انتظامی تا 18 دی در تالار وحدت به روی صحنه می‌رود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بر اساس آنچه منتشرشده داستان فصل سوم «زخم کاری» همچون فصل اول و دوم، بر اساس یکی از نمایشنامه‌های ویلیام شکسپیر طراحی شده و گفته شده منبع اقتباس فصل سوم نمایشنامه «ریچارد سوم» است. بر اساس آنچه منتشرشده داستان فصل سوم «زخم کاری» همچون فصل اول و دوم، بر اساس یکی از نمایشنامه‌های ویلیام شکسپیر طراحی شده و گفته شده منبع اقتباس فصل سوم نمایشنامه «ریچارد سوم» است. مهدویان با انتشار تصویری...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی امیرحسین سمیعی را به جای محمدالهیاری فومنی به عنوان مدیرکل دفتر موسیقی این وزارتخانه منصوب و محمدالهیاری فومنی را به عنوان مدیرعامل بنیاد فرهنگی هنری رودکی منصوب کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی «محمدالهیاری فومنی» را به عنوان مدیرعامل بنیاد فرهنگی هنری رودکی منصوب کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در حکم محمدمهدی اسماعیلی خطاب به امیرحسین سمیعی آمده است: «با عنایت به تعهد، شایستگی و تجارب ارزشمند جناب‌عالی، و پیشنهاد معاون محترم امور هنری، به سمت «مدیرکل دفتر موسیقی» منصوب می‌شوید. وضعیت امروز موسیقی کشور دارای ضعف‌ها و قوت‌هایی است. از علاقمندی بالای جوانان به موسیقی به عنوان فرصتی برای تولیدات فاخر و بامحتوای اصیل فرهنگی ایرانی - اسلامی...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی «امیرحسین سمیعی» را به عنوان مدیرکل دفتر موسیقی این وزارتخانه منصوب کرد.

خبرگزاری تسنیم

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی امیرحسین سمیعی را به عنوان مدیرکل دفتر موسیقی این وزارتخانه منصوب کرد.

خبرگزاری تسنیم

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی محمدالهیاری فومنی را به عنوان مدیرعامل بنیاد فرهنگی هنری رودکی منصوب کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

ارکستر ملی ایران با اجرای منظومه صوتی (پوئم سمفونی) «بانوی آب و آینه» به رهبری «همایون رحیمیان» و خوانندگی «امیرحسین سمیعی» در تالار وحدت به روی صحنه رفت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - ارکستر ملی ایران با اجرای منظومه صوتی (پوئم سمفونی) «بانوی آب و آینه» به رهبری «همایون رحیمیان» و خوانندگی «امیرحسین سمیعی» در تالار وحدت به روی صحنه رفت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کنسرت همراه با خاطره‌ها به رهبری استاد مجید انتظامی 14 دی در تالار وحدت اجرا می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

جزئیاتی از برگزاری مرحله ملی شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی که قرار است از 16 تا 19 دی ماه در تهران به میزبانی تالار رودکی برگزار شود، اعلام شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، با استقبال بی‌سابقه مخاطبان ارکستر موسیقی ملی ایران، موافقت استاد انتظامی و مساعدت ویژه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، کنسرت «همراه با خاطره‌ها» تمدید شد. این رویداد موسیقایی 14 دی ماه در تالار وحدت برگزار می‌شود. در این رویداد ارکستر موسیقی ملی ایران با ترکیبی از ساز‌های ایرانی و کلاسیک و همراهی گروه کر بنیاد رودکی، برگزیده آثار مجید انتظامی از جمله...