یک‌شنبه 8 مهر 1403

موسیقی

موسیقی

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، آیین رونمایی از سمفونی ویژه سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی «به قدقامت یاران» به رهبری نصیر حیدریان و با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمد اله یاری مدیر بنیاد رودکی، امیرحسین سمیعی مدیر دفتر موسیقی، محمود سالاری معاون هنری وزارت فرهنگ و تنی چند از مقامات کشوری و لشگری در تالار وحدت برگزار شد. در ابتدای مراسم ارکستر سمفونیک سرود...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سمفونی "به قد قامت یاران" ادای دِینی است به مقام والای شهید حاج قاسم سلیمانی که در چهارمین مراسم سالگرد این شهید والا مقام با حضور خانواده شهید سلیمانی، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مسئولان کشور در شامگاه سه‌شنبه 12 دی 1402 رونمایی شد. سمفونی «به قدقامن یاران» با حمایت بنیاد حفظ و نشر آثار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شب گذشته یکی از مدیران وزارت ارشاد، در یکی از قطعات سمفونی «به قد قامت یاران» که در تالار وحدت روی صحنه رفت، به عنوان خواننده ظاهر شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، پرداختن به آثاری با موضوع شهدا را موهبتی برای هنرمندان دانست و گفت: سمفونی «به قدقامت یاران» ادای دینی به سردار شهید قاسم سلیمانی است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در آستانه چهارمین سالگشت شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی، سمفونی حاج قاسم در آیینی با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در تالار وحدت رونمایی شد.

وب‌گاه الف

سمفونی «به قد قامت یاران» به رهبری نصیر حیدریان و آهنگسازی میلاد آقایی و امیرحسین سمیعی همزمان با سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی روی صحنه رفت.

خبرگزاری تسنیم

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی معتقد است که در تاریخ موسیقی ایران سابقه نداشته که برای یک اسطوره در چنین فاصله اندکی، چنین سمفونی ارزشمندی ساخته شود.

خبرگزاری تسنیم

سمفونی "به قدقامت یاران" با اجرای ارکستر سمفونیک تهران و با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در تالار وحدت رونمایی شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مراسم تودیع و معارفه مدیرکل دفتر موسیقی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور محمود سالاری معاون وزیر در امور هنری، در سالن جلسات دفتر موسیقی برگزار شد. محمود سالاری معاون هنری وزیر در ابتدای جلسه با گرامی‌داشت شهدای گرانقدر انقلاب خصوصاً حاج قاسم سلیمانی و شهید سید رضی، میلاد خاتون دو سرا حضرت فاطمه زهرا (ع) را تبریک گفت. سپس معاون هنری...

وب‌گاه فرارو

اجرای مشترک بهنام بانی و محمد علیزاده را ببینید.

خبرگزاری تسنیم

معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل دفتر موسیقی، دوره اخیر مدیریت این دفتر را دارای کارنامه‌ای قابل قبول عنوان کردند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به عملکرد دفتر موسیقی گفت: این نهاد در مجموع دوره خوب و کارنامه قابل قبولی را به خصوص با توجه به شرایط گوناگون داشته است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

جدول مرحله ملی شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران که قرار است دی‌ماه در تهران و به میزبانی تالار رودکی برگزار شود، منتشر شد.

خبرگزاری تسنیم

آیین تکریم و معارف مدیرعامل پیشین و جدید بنیاد فرهنگی هنری رودکی برگزار شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در این مراسم با حضور سید محمود اسلامی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس هیأت مدیره بنیاد رودکی، محمود سالاری معاون امور هنری وزیر و عضو هیأت مدیره بنیاد رودکی، محمدحسین نیرومند مشاور وزیر و عضو هیأت مدیره، امیرحسین سمیعی مدیرکل دفتر موسیقی و همچنین شورای معاونان بنیاد رودکی از زحمات مهدی سالم در طول دوران خدمت در این بنیاد...