شنبه 6 مرداد 1403

موسیقی

موسیقی

وب‌گاه عرشه آنلاین

محمدرضا شجریان، استاد بی‌بدیل موسیقی سنتی ایران، یکی از بزرگترین و تاثیرگذارترین چهره‌های این عرصه است که با صدای آسمانی و تکنیک‌های بی‌نظیر خود، نه تنها در ایران بلکه در سطح جهانی مورد تحسین قرار گرفته است. در این مقاله به بررسی زندگی، آثار، تأثیرات و میراث این هنرمند بزرگ می‌پردازیم. محمدرضا شجریان، استاد بی‌بدیل موسیقی سنتی ایران، یکی از بزرگترین و تاثیرگذارترین چهره‌های این عرصه...

خبرگزاری تسنیم

مربی تیم بانک شهر تاکید کرد وعده‌های دروغین و پیشنهاد ارقام غیرمعقول بلای جان لیگ کشتی است.

خبرگزاری مهر

کارشناس کشتی آزاد با تاکید بر این که نباید روی ملی پوشان فشار روانی باشد، گفت: شانس کشتی آزاد در المپیک پاریس بسیار بالاست و در صورتی که شرایط خوب پیش برود بی‌سابقه‌ترین نتیجه رقم می‌خورد.

وب‌گاه مشرق نیوز

نیمه تیرماه، نیمه روز، سبابه‌های سرخ و آبی، بازار سلفی گرم است؛ تیغ خورشید آسمان را شکافته، صفوف متراکم‌تر می‌شود؛ یک کارت ملی و تصمیم بین دو کد 22 یا 44، آدینه انتخاب است و مردم مشق سرنوشت می‌کنند.

خبرگزاری تسنیم

تالار وحدت برای دومین بار میزبان صندوق سیاری شد که برای اخذ رایِ اهالی فرهنگ و هنر در این تالار مستقر شده بود.

خبرگزاری تسنیم

در فصلی که باتوجه به اعلام آمادگی تیم‌های متمول به نظر می‌رسد لیگ برتر کشتی آزاد از حالت دوقطبی مدعیان خارج خواهد شد، تصمیمات خلق‌الساعه می‌تواند تنش و حاشیه را جایگزین هیجان کند.

خبرگزاری مهر

امیرحسین سمیعی مدیرکل دفتر موسیقی وزارت ارشاد گفت که در دور دوم انتخابات نیز جنب‌وجوش خاصی حاکم است.

وب‌گاه خبر آنلاین

مدیرکل دفتر امور موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، «محمدعلی مرآتی» را به عنوان مدیرعامل انجمن موسیقی ایران منصوب کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری مهر

مدیر روابط عمومی دفتر ریاست‌جمهوری گفت: بشیر بی آزار که به دلایل واهی و بطور غیرقانونی چند هفته قبل در فرانسه دستگیر و زندانی شده بود، آزاد شد.

خبرگزاری تسنیم

بشیر بی‌آزار که از پانزدهم خرداد ماه توسط پلیس فرانسه بازداشت شده بود، آزاد شد و در حال بازگشت به خاک وطن است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، تازه ترین کنسرت ارکستر ملی ایران با عنوان «ماه من» به رهبری همایون رحیمیان و خوانندگی حسان الدین سراج شامگاه روز سه شنبه یازدهم تیر ماه در شرایطی برگزار شد که تماشاگران در تالار وحدت، به واسطه ملودی هایی خاطره انگیزی که در این رویداد به صحنه رفت، شب آرام بخش و متفاوتی را هم زمان با روزهای شلوغ فعالیت های انتخاباتی تجربه کردند. حسام الدین سراج خواننده...

وب‌گاه خبر آنلاین

زمان برگزاری مرحله پایانی و اختتامیه اولین جشنواره سرود فجر تغییر کرد.