دوشنبه 16 مهر 1403

مکارم شیرازی

مکارم شیرازی

خبرگزاری میزان

جامعه روحانیت مبارز در بیانیه‌ای پیرامون انتشار مطالب موهن به ساحت والای مرجعیت تاکید کرد: آنچه این روز‌ها و در برخی اظهارات و نوشته‌های منتشره درباره عالمان و بزرگان دینی و متخصصان فرهیخته و مؤمن می‌بینیم، خطری است که در ادوار تاریخی نیز با آن روبه‌رو بوده‌ایم و پیامد‌های ناگوار آن را فراوان دیده‌ایم.

وب‌گاه عصر ایران

شیعیان با اشاره به اهمیت فضای مجازی، توصیه های مهمی خطاب به وزیر ارائه کرده و بیان کردند

خبرگزاری دانا

مراجع عظام تقلید و علما در دیدار با وزیر ارتباطات بر ضرورت ساماندهی و اصلاح فضای مجازی تاکید کردند.

خبرگزاری تسنیم

وزیر ارتباطات گفت: تلاش ما این است تا با راه‌اندازی طرح بزرگ شبکه ملی اطلاعات، فضای مجازی در تراز انقلاب اسلامی را عملیاتی کنیم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های دوزخ در آیین زرتشتی، تاریکی است. هرچند در روایت‌های اسلامی نیز به تاریکی جهنم اشاره شده، ویژگی بارز و اصلی جهنم در روایت‌های اسلامی، آتش بسیار سوزان آن است. دوزخ در کیش زرتشتی اما به تاریکی‌اش شناخته می‌شود.

وب‌گاه عصر ایران

مفسرین بزرگی چون وهب بن منبه و محمد بن صائب کلبی و یوسف بن موسی قطان تصریح کرده‌اند که ذوالقرنین همان سردار صالح تاریخ، کوروش کبیر است.

وب‌گاه عصر ایران

هیچ کدام از مسائل و مشکل‌ها را جز با اصلاح فضای مجازی نمی‌توانیم حل کنیم اما حل کردن این‌ها یک راه حل سطحی و روزمره داشته و یک راه حل عمیق دارد که باید به صورت ریشه‌ای به دنبال درمان بود

خبرگزاری ایسنا

مراجع و علمای حوزه علمیه قم در دیدار با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نسبت به کاهش هزینه ارتباطات فضای مجازی به همراه استفاده حداکثری از فرصت‌های فضای مجازی و کاهش آسیب‌ها و تقویت زیرساخت‌ها تاکید کردند و از اهمیت این فضا در ایجاد بستر مطلوب برای شفافیت و مبارزه با فساد سخن گفتند.

خبرگزاری ایسنا

آیت ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید با تاکید بر لزوم اصلاح و ساماندهی فضای مجازی، به نگرانی‌های موجود در این زمینه اشاره و تاکید کرد: هیچ کدام از مسائل و مشکل‌ها را جز با اصلاح فضای مجازی نمی‌توانیم حل کنیم.

خبرگزاری ایرنا

قم ایرنا عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، روز پنجشنبه در سفر یک‌روزه به شهر قم، با تنی چند از مراجع تقلید و علمای حوزه علمیه قم دیدار و گفت‌وگو کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی در صفحه خود در اینستاگرام به سخنان اخیر آیت الله العظمی صافی گلپایگانی واکنش نشان داد.

وب‌گاه عصر ایران

ما فضای مجازی را فرصت می بینیم که باید در کنار استفاده از ظرفیت های آن، آسیب های موجود را هم تدبیر کنیم.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - مراجع و علمای حوزه علمیه قم در دیدار با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نسبت به کاهش هزینه ارتباطات فضای مجازی به همراه استفاده حداکثری از فرصت‌های فضای مجازی و کاهش آسیب‌ها و تقویت زیرساخت‌ها تاکید کردند و از اهمیت این فضا در ایجاد بستر مطلوب برای شفافیت و مبارزه با فساد سخن گفتند.

وب‌گاه عصر ایران

اگر مسوولان و مردم همراه و همدل شوند می توانیم در تمام پلتفرم های مطرح خارجی، نسخه های بومی راه اندازی کنیم بدون اینکه کمترین اختلالی در روند خدمات ایجاد شود.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: از زمانی که وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات شدم از گوشی ایرانی استفاده می کنم این در حالی است که شرکت بومی" جی ال ایکس" هم اکنون در آستانه ورشکستگی قرار گرفته است.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - آیت الله سیدعلی علوی گرگانی از مراجع تقلید با بیان اینکه باید تلاش کنیم بهترین زیرساخت های مجازی را فراهم شود، گفت: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات باید با کاهش هزینه های فضای مجازی امکان دسترسی با سهولت تمام مردم از این فضا را فراهم نماید.