دوشنبه 16 مهر 1403

مکارم شیرازی

مکارم شیرازی

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ادامه داد: تمام ابعاد روزانه مردم با فضای مجازی گره خورده است و مشکلات اخیر جایگاه سوخت نشان از درهم تنیدگی زندگی مردم با فضای مجازی است.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - آیت الله نوری همدانی با بیان اینکه برای معرفی اسلام باید از وسیله و ابرازهای موجود استفاده شود، گفت: فضای مجازی باید باشد چرا که بسیاری از مطالب و معارف از این طریق منتقل می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: از نظر ما فضای مجازی یک فرصت بی‌نظیر است که می‌تواند در کاهش فساد، افزایش شفافیت، حذف امضاهای طلایی وغیره بیشترین اثر را داشته باشد.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه در شبکه ملی اطلاعات سرویس‌های پرسرعت و مطمئن داخلی به مردم ارائه خدمت خواهند کرد، گفت: شبکه ملی اطلاعات به هیچ وجه به معنای قطع دسترسی به شبکه جهانی و مسدودسازی نیست.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) گفت: به اعتقاد ما فضای مجازی بصورت تمام فرصت است و این فضا برای پیشرفت، بهبود و سلامت کارها فرصت بسیار ارزشمندی به وجود آورده است.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تاکید بر راه اندازی اینترنت کودک و نوجوان تا پایان سال، گفت: در اینترنت کودک و نوجوان آسیب‌های موجود در فضای مجازی وجود نخواهد داشت و زیرساخت لازم برای استفاده پاک از اینترنت ایجاد می‌شود اما استفاده از آن برای خانواده‌ها اختیاری است.

خبرگزاری ایسنا

آموزش علم قرائت قرآن همواره از روش‌های مختلفی انجام می‌پذیرفته که آموزش حضوری مهمترین آنها بوده است. در کنار فرصت‌های پیشین، فرصت و بستر جدیدی برای این فعالیت‌ها به نام فضای مجازی شکل گرفته است که شرایط همه‌گیری ویروس کرونا به پیشرفت آن سرعت بخشیده است.

خبرگزاری ایسنا

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: فضای مجازی باید دارای قوانین و مقررات خاص خود باشد. هم اکنون گمنامی کاربران چالش جدی است؛ مسائل فضای مجازی در ایران هنوز حل نشده است.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: فضای مجازی باید دارای قوانین و مقررات خاص خود باشد. هم اکنون گمنامی کاربران چالش جدی است؛ مسائل فضای مجازی در ایران هنوز حل نشده است.

خبرگزاری دانا

مردم در روز رستاخیز به سان پروانه های پراکنده و سرگردان درخواهند آمد: یوم یکون الناس کالفراش المبثوث.(قارعه، آیه 4) در تفسیر واژه «فراش» اختلاف است؛ برخی مقصود از آن را پروانه های گرد چراغ دانسته اند؛ گروهی نیز معنای دیگری را چون پشه یا پشه های ریز و کوچک، ملخ‌های کوچک یا ازدحام ملخ‌ها برای آن بیان کرده اند.

خبرگزاری تسنیم

برخی انواع کاشتن مژه که اکستنشن هم نامیده می‌شود، در زمان وضو و غسل مانع از رسیدن آب به پوست می‌شود. به همین دلیل برای دانستن حکم نماز و روزه باید به فتوای مراجع تقلید مراجعه کنیم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی یکی از وظایف حوزه‌های علمیه را حفظ وحدت جهان اسلام به منظور جلوگیری از مشکلات عدیده برشمرد.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - آیت‌الله ناصر مکارم‌شیرازی از مراجع تقلید گفت: در جهان امروز دعوت به اختلاف و تفرقه‌افکنی و شیعه هراسی یا سنی هراسی حربه‌ای مخرب و آلت قتاله‌ای شده است که دردناک ترین ضربه‌ها را بر پیکر امت اسلامی می‌زند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سیزدهمین قسمت از فصل شانزدهم برنامه زاویه، چهارشنبه 29 شهریور ساعت 22 با اجرای عطاالله بیگدلی روی آنتن این شبکه رفت. در این قسمت عطالله بیگدلی به دنبال انتشار و رونمایی از دوره 17 جلدی آثار کنگره بین المللی نقش شیعه در پیدایش و گسترش علوم اسلامی با حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمدتقی سبحانی درباره «نقش علمی شیعه و مسائل ما» گفتگو کرد. حجت الاسلام...

خبرگزاری ایرنا

استان‌ها - ایرنا - دولت سیزدهم از حدود 3 ماه قبل که سکان امور کشور را به دست گرفت، استان‌های کم برخوردار را مقصد سفرهایی قرار داده که در اشتغالزایی، رونق تولید، تقویت زیرساخت‌ها و رفع مشکلات مردم و به خصوص محرومین تاثیر مهمی دارد.

خبرگزاری ایسنا

ایران و آذربایجان / برنامه ها و دیدارهای رئیس جمهور / برگزاری نمازجمعه تهران بعد از 20 ماه وقفه / مذاکرات برجامی / دهمین رزمایش «فدائیان حریم ولایت» و... از موضوعات و اخبار پربازدید تحریریه سیاسی ایسنا بود که جزییات آن در ادامه می آید.