دوشنبه 16 مهر 1403

مکارم شیرازی

مکارم شیرازی

وب‌گاه خبر آنلاین

نظر مراجع تقلید در پاسخ به سوالی در خصوص برخی اظهارنظرها در مورد واکسیناسیون کرونا، بیانگر آن است که مومنان در موضوع واکسینه کردن خود باید به تشخیص و توصیه متخصصان پزشکی عمل کنند، ضمن آنکه ترساندن دیگران نیز در این موضوع جایز نیست.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - حضرات آیات ناصر مکارم شیرازی، سید محمد علی علوی گرگانی و عبدالله جوادی آملی نظرهای خود در مورد تزریق واکسن کرونا و برخی اقدامات واکسن هراسانه را اعلام کردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

نظرات مراجع عظام تقلید بیانگر آن است که مؤمنان در موضوع واکسینه کردن خود باید به تشخیص و توصیه متخصصان پزشکی عمل کنند.

وب‌گاه الف

نظرات مراجع عظام تقلید بیانگر آن است که مؤمنین در موضوع واکسینه کردن خود باید به تشخیص و توصیه متخصصان پزشکی عمل کنند.

خبرگزاری دانا

مراجع عظام تقلید و علما در دیدار با معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری بر ضرورت توجه ویژه مسئولان به امر عفاف و حجاب تاکیده کرده و عدم فرزندآوری را تهدیدی علیه آینده نظام عنوان کردند.

خبرگزاری ایرنا

قم ایرنا انسیه خزعلی معاون رییس‌جمهوری در امور زنان و خانواده، روز دوشنبه با تعدادی از مراجع تقلید و علمای حوزه علمیه قم دیدار و گفت‌وگو کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: آیت الله مکارم شیرازی در پیامی گفت: همگان بدانند مقام مرجعیت در اسلام از جایگاه ویژه ای برخوردار است و تعرض به آن موجب حرمت شکنی است که خسارت های جبران ناپذیری در پی خواهد داشت.‌

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آیت الله مکارم شیرازی در پیامی گفت: همگان بدانند مقام مرجعیت در اسلام از جایگاه ویژه ای برخوردار است و تعرض به آن موجب حرمت شکنی است که خسارت های جبران ناپذیری در پی خواهد داشت.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - مراجع و علمای حوزه علمیه قم در دیدار معاون امور زنان و خانواده رییس جمهوری با ایشان، ضمن تاکید بر رفع آسیب‌های حوزه زنان و خانواده بر ضرورت ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، مبارزه با تهاجمات فرهنگی و چاره‌جویی نسبت به روند پیری جمعیت و کاهش فرزندآوری تاکید کردند.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - آیت‌الله ناصر مکارم‌شیرازی از مراجع تقلید گفت: دولت و مسوولان در حوزه زنان توجه ویژه‌ای به رفع آسیب‌ها داشته باشند.

خبرگزاری دانشجو

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، زهرا نعمتی؛ زن بودن و زنانه زندگی کردن در جامعه ای که فقط شعار حمایت از زنان را دارد چه در ایران باشد، چه در آمریکا، چه در پیشرفته ترین کشورها، جزو سخت ترین کار‌های دنیا است. زن که باشی باید بیشتر برای هدفت بجنگی، چون علاوه بر اینکه مسیر رسیدن به هدف، بعید و طاقت فرسا است، راه هم هموار نیست. شاید همانجا باران هم بیاید و حرکت را سخت تر کند. شاید دمدم غروب...

خبرگزاری دانا

دخیل بستن به درختان خرافاتی بیش نیست اما متاسفانه در عصر کنونی هنوزهم هستند کسانی که با بستن گره سبز به درختان به دنبال حاجت روایی هستند.

وب‌گاه خبر آنلاین

در کلاب هاوس شب گذشته خبرآنلاین با موضوع" اهانت به مرجع تقلیدی که می گوید نباید با دنیا قهر کرد " صاحب نظران و حاضران درباره هجمه تندروها در قبال اظهارات آیت الله صافی گلپایگانی درباره داشتن روابط با دنیا به اظهار نظر پرداختند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

صحبت های آیت الله صافی گلپایگانی در حضور رئیس مجلس شورای اسلامی جنجال هایی را به دنبال داشت که برخی افراد افراطی را به اهانت و جسارت به این مرجع تقلید کشاند.

وب‌گاه خبر آنلاین

در کلاب هاوس امشب خبرآنلاین با موضوع" اهانت به مرجع تقلیدی که می گوید نباید با دنیا قهر کرد " صاحب نظران و حاضران درباره هجمه تندروها در قبال اظهارات آیت الله صافی گلپایگانی درباره داشتن روابط با دنیا به اظهار نظر پرداختند.

خبرگزاری ایرنا

استان‌ها - ایرنا - دولتمردان و مسوولان در هفته ای که گذشت، اقدام میدانی را همچنان در برنامه کاری خود داشتند و برای رسیدگی به مسائل و مشکلات موجود راهی مناطق مختلف کشور شدند؛ از اندیکا و اهواز گرفته تا سنندج، کوهرنگ، یزد، قم، زنجان و مشهد.