سه‌شنبه 17 مهر 1403

مکارم شیرازی

مکارم شیرازی

خبرگزاری مهر

قم - مرجع تقلید شیعیان اعلام کرد: امیدواریم پاسخ مناسب و مأیوس‌کننده‌ای به وحشی‌گری‌های دشمن داده شود، دولت‌های شناخته‌شده‌ای در این کار دست داشته که شورای امنیت حاضر به محکومیت آن نیست.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید در پیامی ترور وحشیانه دانشمند برجسته هسته ای کشور، شهید محسن فخری زاده را محکوم کرد.

خبرگزاری مهر

روش‌های تفسیری موجود ظرفیت کلان‌نگری و نظام سازی در سطح تمدن‌سازی را ندارد و باید با متن الهی وارد رابطه پساتفسیری شویم ویکی از کارویژه های مرجعیت علمی قرآن در قلمرو قانون‌گذاری است.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید در پیامی درگذشت کلب صادق نقوی، عالم هندوستانی را تسلیت گفت.

وب‌گاه مشرق نیوز

مراجع تقلید و علمای حوزه علمیه قم در پیام های جداگانه سالروز تشکیل بسیج مستضعفین را به تمام بسیجیان غیور تبریک گفته و از خدمات جهادی آنان قدردانی کردند.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - مراجع تقلید و علمای حوزه علمیه قم در پیام های جداگانه سالروز تشکیل بسیج مستضعفین را به تمام بسیجیان غیور تبریک گفته و از خدمات جهادی آنان قدردانی کردند.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - آیت الله ناصر مکارم شیرازی در پیام‌های جداگانه، درگذشت امام جمعه سابق کرمان و حجت اسلام راستگو را تسلیت گفت.

خبرگزاری مهر

برخی از متن‌ها صلاحیت و ارزش مطالعه کردن را ندارد؛ کما اینکه برخی از عبارت پردازی‌ها نه تنها انسان را در مسیر رشد و شکوفایی قرار نمی‌دهند، بلکه انسان را به مراتب از جاده سعادت خارج می کنند.

خبرگزاری مهر

قم - معاون پژوهش جامعه الزهرا (س) گفت: همایش ملی کتاب سال بانوان یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای علمی پژوهشی است که روز پنج‌شنبه 29 آبان ماه جاری به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

شیراز - ایرنا - علما و روحانیون استان فارس در پیام‌هایی جداگانه درگذشت مسوول دفتر مراجع تقلید حضرات آیات مکارم شیرازی و سیستانی در شیراز را تسلیت گفتند.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - آیت الله ناصر مکارم شیرازی با اشاره به برخی از خدمات مرحوم علامه طباطبایی گفت: علامه طباطبایی سبب شد مساله تفسیر قرآن که از مهمترین مسایل علمی است به سطح بالای حوزه‌ها برسد.

خبرگزاری ایسنا

علامه طباطبایی شخصیتی کم نظیر در جهان اسلام، مفسری بزرگ، فیلسوفی سترگ، عارفی وارسته و فقیهی عالی مقام و صاحب آثاری وزین و ماندگار برای جهان اسلام است، تنها یکی از آثار و برکات وجودی علامه طباطبایی، کتاب تفسیری «المیزان» است که تاریخ تفسیر قرآن کریم را به دو قسم قبل و بعد از خود تقسیم کرده است.

خبرگزاری ایسنا

24 آبان ماه سالروز وفات ملا و علامه ای است که با نظریات فقهی و فیلسوفانه خود، فلسفه سیاسی اسلام را با چهره ای زیباتر و خلاقانه تر متحول کرد.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - دفتر آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید با انتشار یادداشتی با عنوان "حقیقت دموکراسی آمریکایی از منظر آیت الله العظمی مکارم شیرازی" به انتخابات اخیر آمریکا واکنش نشان داد.

خبرگزاری ایرنا

اصفهان - ایرنا - رییس دانشگاه معارف قرآن و عترت (ع) اصفهان گفت: نخستین همایش بین المللی قرآن و سلامت اجتماعی با هدف تدوین شاخصه‌های کلی جامعه سالم و راهبردهای دستیابی به آن با تکیه بر اصول و موازین قرآن 15 آبان به صورت مجازی برگزار می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رهبر جریان حکمت ملی عراق گفت: موضوع فلسطین همچنان در راس موضوع های جهان اسلام است و با گذر زمان این موضوع از درجه اعتبار ساقط نمی‌شود.